Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،دکتر بیابان نورد رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس گفت: به مناسبت هفته کتاب برنامه‌های متنوعی توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس شاهچراغ (ع) اجرا خواهد شد که رونمایی از مرکز «تحقیقات دیجیتالی» آستان مقدس یکی از این برنامه‌ها است.

او بیان کرد: مرکز تحقیقات دیجیتالی مکانی برای انجام فعالیت‌های علمی - پژوهشی نظیر جست‌وجو‌های علمی و تخصصی استادان، دانشجویان و محققان سطح شهر و استان خواهد بود و به پایگاه‌های علمی – اطلاعاتی داخلی و بین المللی نظیر ISC, Ricest, Magiran, Noormags, EBSCO, Elsevier, Proquest و Web of Science متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیابان‌نورد گفت: این مرکز در نظر دارد مجموعه‌های تخصصی در حوزه‌های موضوعی گوناگون را ایجاد کند. در این راستا اولین مجموعه تخصصی با عنوان "مجموعه تخصصی روش تحقیق در حوزه علوم انسانی" هم‌زمان با هفته کتاب رونمایی خواهد شد به‌طوری‌که راه برای پژوهشگران در این عرصه هموار شود.

او یکی دیگر از برنامه‌های هفته کتاب را تجلیل از اهدا کنندگان کتاب، کتابداران و کتابخوان‌های نمونه مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس اعلام و اضافه کرد: تشرف کتابداران برتر استان فارس به حرم مطهر، دیدار با تولیت معزز و همچنین بازدید از مرکز پژوهش‌های اسلامی، کتابخانه و موزه حرم مطهر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این دوره از هفته کتاب است.

رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه داد: طرح اهداء کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم با عنوان «سفیر دانایی» از برنامه‌های دیگر مرکز به مناسبت هفته کتاب و در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزار می‌شود.

بیابان‌نورد گفت: در این طرح که از چندین سال پیش تاکنون به‌صورت سنت کتابخانه حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام درآمده است، تعدادی کتابخانه در مناطق محروم استان فارس افتتاح و یا غنی سازی می‌شوند.

برنامه‌های هفته کتاب همزمان با سراسر کشور در استان فارس از ۲۴ آبان تا یکم آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب مرکز پژوهش ها و کتابخانه شاهچراغ علیه السلام مرکز پژوهش های اسلامی آستان مقدس هفته کتاب حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد