Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری عبدالرضا علیمحمدی در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار استان با تأکید بر لزوم کنترل جمعیت و کاستن حضور مجرمان در زندان گفت: آنچه که می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم و کنترل مجرمان موثر باشد وجود قوانین بازدارنده و پیشگیرانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اصل ۱۵۶ قانون اساسی زندان و حبس یکی از راهکارها و قوانین بازدارنده به حساب می‌آید که باید خروجی آن اصلاح مجرم و در مسیر درست قرار دادن او باشد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت اصلی‌ترین وظیفه دستگاه قضا و نهادهای انتظامی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: برای تحقق امنیت و برخورد با افرادی که مخل نظم و انضباط اجتماعی می‌شوند باید تصمیمات مدیریتی اتخاذ و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و انجام اقدامات میدانی، جامعه را برای این افراد ناامن کرد.

علیمحمدی اظهار داشت: به لحاظ کنترل و رصد سریع و آسان مجرمان حرفه‌ای و خطرناک، بانک اطلاعاتی مجرمان در استان تشکیل و در این راستا مجرمان سابقه‌دار و افرادی که مستعد ارتکاب جرم هستند به صورت میدانی پایش و رصد می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان تأکید کرد: عملکرد دستگاه‌های قضایی، نظامی و انتظامی در بحث امنیت باید به گونه‌ای باشد که همواره از مجرمان جلوتر باشند و بتوانند از ارتکاب جرم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک اطلاعاتی چهارمحال و بختیاری قانون اساسی مجرمان دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری