Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@15:03:06 GMT

تعطیلی ۲ مدرسه به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۵۹۹۴

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز یزد گفت: در ۲ مدرسه ابتدایی این شهرستان به علت برگزاری کلاس‌های حضوری و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با توجه به شرایط کرونایی تصمیم به تعطیلی آن گرفته شد.

دکتر سیدعلیرضا پورمازار یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گروه های بازرسی کارشناسان بهداشت بر حسن اجرای مصوبه ستاد کرونای شهرستان نظارت می‌کنند و با مسئولان مدرسه های خاطی برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روزهای اخیر با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از لحظ رنگ بندی کرونایی انتظار می رود با همکاری مسئولان واحدهای آموزشی و استقبال بیش از پیش مردم از برنامه واکسیناسیون عمومی بر این مشکل پیروز شویم .

این مسئول بدون اشاره به تعداد دانش آموزان این ۲ واحد آموزشی تعطیل شده گفت: حفظ سلامتی شهروندان به خصوص دانش‌آموزان که سرمایه‌های آینده‌ هستند خط قرمز ماست و در این خصوص مماشات نخواهیم کرد.

پورمازار تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کلاس های درس تمامی مدرسه های شهری و روستایی باید به صورت مجازی برگزار شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!