Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار محمدیه گفت: اجرای طرح ایمن سازی کانال با پیش بینی مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز، آلاچیق و فضاهای ورزشی و تفریحی بیش از 3 میلیارد تومان هزینه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی طرح حصار کشی کانال مادر در جنوب ناحیه شهری مهرگان، طرح اصلاح هندسی میدان ورودی  مهرگان و طرح ساماندهی و اصلاح ورودی شهر محمدیه از جاده قدیم عصر یکشنبه با حضورعلی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رحمانی معاون سازمان برنامه و بودجه استان، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، حجت الاسلام آقاحسینی امام ‌جمعه محمدیه، عزیزی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان البرز، محمد پیری شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه درسالن همایش شهرداری محمدیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پیری در این جلسه اظهارداشت: مردم محمدیه و مهرگان شایسته خدماتی بیشتری هستند و اولویت ما در شهرداری جلب رضایتمندی شهروندان  است.

وی اضافه کرد: در شهرداری برای ارائه خدمات شهری و بهره مندی خدمات بیشتر مردم از امکانات وخدمات شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد که در این راستا سه طرح مهم عمرانی را اجرا خواهیم کرد.

شهردار محمدیه یادآورشد: عبور کانال مادر از شمال شهر محمدیه و جنوب ناحیه شهری مهرگان مشکلاتی ایجاد کرده و به علت نزدیکی به مناطق  شهری خطراتی برای شهروندان ایجاد کرده و همه ساله شاهد غرق شدن افرادی در آن هستیم که بایستی برای ایمن سازی آن اقدام شود.

وی بیان کرد: رفع تهدید این کانال مستلزم نگاه ویژه همه مسئولان است و شهرداری در اولین گام با اجرای طرح حصارکشی کانال علاوه بر افزایش ایمنی آن برای محصور کردن کانال و جلوگیری از غرق شدن افراد در این محدوده اقدام خواهد کرد.

پیری گفت: با محصور شدن کانال ضمن پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و غرق شدن افراد زمینه زیبا سازی کانال با نورافشانی و ایجاد آب نما و ایجاد فضایی مفرح و بانشاط برای شهروندان نیز مهیا می شود.

وی اظهارداشت: هرینه این طرح بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و در اجرای آن احداث مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز، سرویس بهداشتی، آلاچیق، فضای ورزشی، و بازیگاه کودکان، بزرگسالان ، بوفه و رستوران نیز پیش بینی شده است.

شهردارمحمدیه در ادامه به طرح اصلاح هندسی میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و افزود: طرح اصلاح هندسی میدان ورودی شهر مهرگان نیازمند همکاری مدیران است تا کارها تسریع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه محمد پیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد