Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری بیزینس اینسایدر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرد در انتخابات میان دوره‌ای کنگره در سال ۲۰۲۲ جمهوری خواهان بتوانند پیروز شوند به شرطی که برخی چهره‌های شاخص این حزب از جمله میچ مک کانل، رهبر اقلیت جمهوری خواه در مجلس و کوین مک کارتی از سناتور‌های جمهوری خواه بتوانند اشتباهات گذشته خود را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ترامپ در مصاحبه با جاناتان کارل، خبرنگار ارشد‌ ای بی سی نیوز در واشنگتن گفت: مک کانل و مک کارتی علی رغم شکست ما در انتخابات ریاست جمهوری به اندازه کافی برای کنترل جمهوری خواهان بر کاخ سفید تلاش نکردند.

ترامپ تاکید کرد: اگر مک کانل و مک کارتی بیشتر تلاش می‌کردند شما می‌توانستید امروز رییس جمهور دلخواه خود را داشته باشید، ولی حالا آن‌ها دستاوردی  ندارند.

نتایج نظرسنجی‌ها نشان دهنده کاهش محبوبیت دموکرات‌ها است. فضاسازی انتخاباتی برای انتخابات کنگره در سال ۲۰۲۲ آمریکا به نوعی شروع شده است. در این میان، شبکه تلویزیونی‌ای بی سی نیوز با همکاری روزنامه واشنگتن پست یک نظرسنجی انجام داده است.

در این نظرسنجی از مردم آمریکا پرسیده شده است اگر انتخابات کنگره امروز برگزار می‌شد به نامزد‌های کدامیک از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه رای می‌دادند. نتایج این نظرسنجی بسیار جالب توجه بود، زیرا برای نخستین بار در چهل سال گذشته، فاصله ده درصدی جمهوریخواهان با دموکرات‌های حاکم بر دولت و کنگره را نشان می‌داد.

پنجاه و یک درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند در صورتی که نظرسنجی امروز برگزار می‌شد به نامزد‌های حزب جمهوریخواه رای می‌دادند و در مقابل چهل و یک درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند اگر این اتفاق امروز می‌افتاد به نامزد‌های حزب دموکرات رای می‌دادند.

این نظرسنجی روز‌های هفتم تا دهم نوامبر با حاشیه خطای چهار درصد انجام شد. درحالی محبوبیت دموکرات‌ها در آمریکا تا این اندازه تنزل یافته است که فقط ده ماه از دوران ریاست جمهوری جو بایدن دموکرات سپری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن جمهوری خواهان انتخابات میان دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح