Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سالار خشایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری های این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که فاقد گاز طبیعی هستند، اظهار داشت: باتلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ، عملیات سوخت‌رسانی به روستاهای سردسیر وصعب العبور به نحو مطلوب در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته و برنامه های پیش بینی شده بارش برف و یخبندان هم هیچگونه خللی در سوخت‌رسانی به این مناطق ایجاد نخواهد کرد .

خشایی با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای تامین و توزیع سوخت زمستانی تصریح کرد: سوخت مورد نیاز منطقه از مبادی تامین و از طریق نفتکش های جاده پیما به منطقه حمل و ذخیره سازی مناسبی صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در روستاهای سخت گذر هیچگونه کمبود سوختی وجود ندارد و روستاییان و ساکنان مناطق عشایری درصورت نیازمندی به سوخت اعتباری می توانند اعلام کنند تا درصورتی که توان خرید لازم داشته باشند و یا به صورت اعتباری از طریق دستگاههای متولی سازمان تعاون روستایی و سازمان امور عشایری اقدام تا سوخت مورد نیاز به دست عاملان فروش رسیده وتوزیع شود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مناطق عشایری وصعب العبور زیلایی از حوزه ناحیه مرکزی، تاکید کرد: سوخت مورد نیاز مناطق زیلایی در اواخر آبان ماه سال ۱۴۰۰ در مدت مشابه سال قبل نزدیک به تقریباً ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید ارسال شده است.

وی بیان کرد: نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۳۵ درصد افزایش ارسال داشته ایم واین حوزه که یکی ازمناطق عشایری وسخت گذر استان می باشد همشهریان این حوزه درخصوص سوخت زمستانی هیچگونه کمبود نگرانی و همچون دیگر مناطق سخت گذر وصعب العبور استان ندارند.

خشایی با اشاره به اینکه هیچ مانعی برای ارسال نفت سفید در روستاها و مناطق عشایری سخت گذر منطقه کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد، عنوان کرد: خانوارهایی که در مناطق عشایری وسخت گذر زندگی می نمایند می توانند با مراجع به فروشندگی های محلی و مستقر در مناطق ، سهمیه نفت سفید را به ازای کارت اعتباری دریافت و درصورت مشاهده نمودن مشکل وکمبود با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تماس وارتباط برقرار نمایند ، تا توسط مسئولان وکارشناسان شرکت سریعاً بررسی و اقدام شود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد مناطق عشایری مورد نیاز نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد