Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر خوشنویس، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال گفت: از ۳۰ درخواست کسب مجوز آکادمی از سراسر کشور و با بررسی‌های به عمل آمده از زیرساخت‌های تدوین شده در آیین نامه مصوب سال ۱۳۹۹، با صدور مجوز آکادمی هندبال به باشگاه‌های فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، ذغال سنگ طبس و فراز بام دهدشت موافقت شد و تعداد مجوز‌های آکادمی هندبال ایران با این ۳ مجوز به ۶ آکادمی در کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق در رابطه با تاسیس آکادمی ها، ادامه داد: تاسیس اکادمی در یک رشته ورزشی به منظور این است که آموزش‌ها با حضور مربیان سطح یک کشور بصورت علمی و تخصصی انجام شود و افراد در این آکادمی‌ها در زمینه‌های مختلف بصورت حرفه‌ای اعم از تغذیه، آموزش و روانشناسی، استعداد سنجی شوند.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق نیز یکی از اهداف تاسیس اکادمی هندبال را تقویت و تربیت بازیکن برای تیم داری حرفه‌ای در هندبال دانست و افزود: چشم انداز ما بازیکن پروری است و امیدوارم بتوانیم در این مسیر سخت سربلند و پیروز قدم برداریم.

منصوریان تصریح کرد: با حضور مربیان مطرح کشوری در این آکادمی‌ها می‌توانیم کلاس‌های دانش افزایی ویژه مربیان برگزار کنیم تا زمینه رشد مربیان بومی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبالیست ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد