Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره از برنامه نانواستارت‌آپ ستاد توسعه فناوری نانو روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌ برنامه افتتاحیه دوره پنجم نانواستارت‌آپ با محوریت معرفی نانواستارت‌آپ و بسته‌های حمایتی برای تیم‌های فناور روز سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برنامه نانواستارت‌آپ یکی از برنامه‌های توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فناور متعددی در چهار دوره گذشته وارد برنامه استارت‎آپ شده و با کسب حمایت‌های مادی و معنوی نانواستارت‌آپ موفق به توسعه نمونه اولیه (MVP) در طول بازه زمانی یک‌ساله حضور در برنامه شده‌اند.

گام نخست ارزیابی داوطلبان ورود به نانواستارت‌آپ بر اساس نتیجه آزمون مرحله اول دهمین مسابقه ملی فناوری نانو که به صورت مجازی از طریق سایت آموزش فناوری نانو (www.nanoeducation.ir) در مرداد سال جاری برگزار شد، برداشته شده است. در گام بعدی امکان شرکت در آزمون‌ کارآفرینی به صورت مجازی در بستر سایت آموزش فناوری نانو از ۲۵ مهرماه فراهم شد و داوطلبان تا ۳۰ آبان فرصت دارند تا در این آزمون شرکت کنند.

به نقل از ستاد نانو، داوطلبان می‌توانند بر اساس دسته انتخابی خود (دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی، دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای ایده و دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای نمونه آزمایشگاهی) نسبت به تکمیل و ارسال فرم‌های مقتضی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه نانو استارت آپ فناوري نانو نانواستارت آپ فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد