Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا، امین امینیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هشترود افزود: در این مدت همچنین بیمه خویش فرمایی و سهم کارفرمایی ۱۰ نفر از معتادان پاک شهرستان نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه۵۰ پرونده بازتوانی، حمایت بیمه‌ای و برگشت به شغل قبلی نیز در شهرستان تشکیل شده است، اظهار داشت: افرادی که اعتیاد به مواد مخدر را ترک می کنند باید صاحب شغل شوند تا ترک اعتیاد آنان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امینیان همچنین از کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در هشترود نیز خبر داد و اظهار داشت: از اول سال جاری ۱۵.۵ کیلوگرم گراس، هفت هزار و ۹۰۰ بوته گیاه مخدر شاهدانه، بیش از چهار کیلوگرم تریاک و مقادیر دیگری از مواد مخدر صنعتی و سنتی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: دستگیری ۹۰ معتاد، هشت خرده فروش و سه قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان نیز در سایه هوشیاری پلیس و همکاری خوب مردم تحقق یافته است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه ۲۰ نقطه هشترود منطقه آلوده به مصرف و توزیع مواد مخدر است، بیان کرد: تمرکز بیشتر بر این مراکز باید باشد تا میزان مصرف و پخش بیشتر نشود و این مراکز به تدریج پاکسازی شوند.

وی بر جمع‌آوری فروشگاه های عرضه سیگار و تنباکو در خیابان‌های اصلی و میدان مرکزی شهر نیز تاکید کرد.

شهرستان ۵۷ هزار نفری هشترود در ۱۲۸ کیلومتری جنوب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
 

برچسب‌ها هشترود فرمانداران مراغه ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود فرمانداران مراغه هشترود فرمانداران مراغه ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود