Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی روئین تن رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: در حال حاضر در بازار ۲ نوع محصول لبنی با عنوان سنتی و پاستوریزه عرضه می‌شود که به علت تبلیغات غیر واقعی تعدادی از مصرف کنندگان به مصرف نوع سنتی آن تمایل پیدا کرده اند.

او افزود: ۶ مرکز عرضه لبنیاتی در عملیات گشت مشترک این اداره با بازرسان مرکز بهداشت شهید دامیده به دلیل بالا بودن بار میکروبی شیر توزیعی آن‌ها، پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روئین تن با اشاره به وجود تقلب‌ها و همچنین عرضه غیربهداشتی شیر در برخی واحد‌های عرضه لبنیات سنتی شهر یاسوج، بیان کرد: پایش‌های مستمر کارشناسان دامپزشکی به همراه مسئولان مرکز بهداشت با نمونه‌برداری دوره‌ای از مراکز عرضه شیر خام ادامه دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: پس از انجام آزمایش در آزمایشگاه مرجع دامپزشکی استان، تخلفات واحد‌ها مشخص و نسبت به پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.

او ضمن تاکید بر استمرار بازرسی‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی همکار از مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی گفت: در بازرسی‌های مشترک دامپزشکی و مرکز بهداشت در هفته‌های گذشته هم ۹ مرکز دیگر به دلیل تخلفات بهداشتی و بالا بودن بار میکروبی شیر توزیعی پلمب شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد از مردم خواست از محصولات پاستوریزه لبنی استفاده کنند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی و ۱۹۱ مرکز بهداشت گزارش دهند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اداره دامپزشکی محصولات لبنی مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود