Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمانه شهبندی تهیه‌کننده «کتابخند» که از رادیو جوان روی آنتن می‌رود و تمایز آن با دیگر برنامه‌های کتاب محور به خبرنگار مهر بیان کرد: ما برای برنامه سازی در حوزه کتاب و با توجه به گروه سنی جوان تمایزی که قائل شدیم زبان طنز بود و سعی می‌کنیم برنامه را با نوعی طنازی و شوخی شروع کنیم.

وی ادامه داد: سعی داریم شوخی‌هایی داشته باشیم که ابتدا مخاطب را جذب کنیم و بعد با این مقدمه به بخش جدی‌تر برنامه وارد شویم و کتاب را از زاویه‌های مختلف داستان و نویسنده‌اش معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده «کتابخند» درباره کتاب‌های معرفی شده در این برنامه اظهار کرد: تلاش ما این است که بیشتر نویسنده های ایرانی و چاپ‌های جدید را معرفی کنیم. یک بخش گفتگو هم داریم که در آن با نویسنده‌ها و مترجمان جوان گپ می‌زنیم و محدودیتی هم برای خود قائل نیستیم که حتماً کتاب‌ها ایرانی باشند.

شهبندی درباره بخش طنازی برنامه و اینکه چقدر سراغ کتاب‌های طنز می‌روند نیز گفت: در مدتی که برنامه پخش شده است کتاب طنز کمتر معرفی کرده‌ایم و بیشتر شوخی با کتاب‌های رمان و داستانی بوده است. سعی کردیم شوخی هم افراطی نباشد که نویسنده دلخور شود و در حد شوخی با اسم کتاب یا موارد دیگر بوده است.

این تهیه‌کننده درباره دیگر جزئیات برنامه نیز عنوان کرد: برنامه مجری محور است، نویسنده و اجرا با حمید پارساست و سمانه مبلغ حسینی نیز با مترجمین و نویسنده های کتاب اولی گفتگو می‌کند.

وی در پایان درباره ارائه آموزش‌هایی برای علاقمندان به نویسندگی در برنامه بیان کرد: یک بخش کارشناسی داریم که کارشناس به حوزه نقد کتاب ورود می‌کند و فرزام شیرزادی اجرای این بخش را بر عهده دارد و نکته‌هایی هم درباره نویسندگی برای علاقمندان به نویسندگی توضیح می‌دهد و فکر می‌کنم که اگر این علاقمندان برنامه را دنبال کنند آموزش‌های جالبی را به دست بیاورند.

کد خبر 5352132 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو جوان رادیو معرفی کتاب تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره سینمایی تئاتر شهر کارگردان تئاتر سینمای مستند سریال ایرانی برنامه رادیویی برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان خانه سینما خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نروژی خط حمله منچستر سیتی امروز از مصدومیت بازگشت و موفق شد گل دوم تیمش مقابل ناتینگهام فارست را به ثمر برساند.

چند هفته پیش روی کین، ستاره سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، پس از تساوی سیتی مقابل آرسنال از عملکرد هالند انتقاد کرد و در مورد او گفت: «عملکرد کلی هالند بسیار ضعیف است. نه فقط ‏امروز. در همه بازی‌ها. از ضربه‌های سر تا ضربه‌های پا تا جاگیری و حرکت بدون توپ، او ‏در همه چیز ضعیف است. هالند جلوی دروازه بهترین بازیکن دنیاست ولی فقط همین. ‏وقتی بخواهد عقب‌تر بیاید و در جریان بازی باشد فوق‌العاده ضعیف است. او باید بهتر ‏بشود. نظر من این است ولی معتقدم او در سال‌های آینده از این نظر بهتر خواهد شد. مهاجم فوق‌العاده‌ای است اما از جنبه‌ای که گفتم در سطح باشگاه‌های لیگ دو است.»

کین امشب پس از گل فوق‌العاده‌ای که هالند زد نظرش را درباره او تغییر داد و ابتدا به شوخی گفت: «او پیشرفت زیادی کرده و اکنون در سطح باشگاه‌های چمپیونشیپ است.»

با این حال پس از ثانیه‌هایی صدای خنده در استودیوی اسکای، کین نظر واقعی‌اش درباره هالند را گفت: «از گلی که زد واقعاً لذت بردم. او با چند لمس توپ خود را در موقعیتی عالی قرار داد. وقتی او در زمین بازی قرار می‌گیرد برای تاثیرگذاری بر نتیجه تلاش می‌کند و درنهایت موفق می‌شود. وقتی بازیکنی مانند کوین دی‌بروینه داری، می‌شود بازیکنی مثل هالند را در خط حمله تغذیه کنی و این‌گونه به پیروزی برسی. امروز هم دی‌بروینه خوب بازی کرد و هم هالند. چند بازی به پایان لیگ باقی مانده و قرار گرفتن این دو در فرم خوب به تیم پپ گواردیولا کمک زیادی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر