Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در ادامه رصد اطلاعاتی فعالیت و تحرک قاچاقچیان مواد مخدر و اینکه اعضای یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر قصد انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی را از محورهای فرعی شهرستان "خاش" به سمت مرکز استان و سپس انتقال آن به عمق کشور را دارند، بلافاصله با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاش  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش پس از ساعتی کمین در مسیر تردد قاچاقچیان در محور "خاش - ایرانشهر" 2 دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودرو سمند را شناسایی که سرنشینان خودرو به محض مشاهده عوامل انتظامی متواری و اقدام به تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات نفس گیر با مقابله به مثل، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کردند و این افراد با توجه به کوهستانی بودن منطقه درگیری با برجا گذاشتن خودروها متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در ادامه عملیات هوشمندانه تکاوران انتظامی،گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها و پاک سازی منطقه، مجموعا 503 کیلو و 730 گرم مواد افیونی شامل؛ 473کیلو و 930گرم تریاک، 29 کیلو و 800 گرم حشیش و مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف و ضبط کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد، عنوان کرد: امروز تکاوران انتظامی با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر سیستان و بلوچستان مواد افیونی مرگ مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد