Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری صبح دوشنبه در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند اظهار داشت: با توجه به آغاز به کار مدارس، یکی از موضوعات مهم توجه به شرایط رفاهی معلمان و دانش‌آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که معلمان و دانش‌آموزان نگران حضور در کلاس درس نباشند افزود: این نگرانی می‌تواند منجر به کاهش سطح کیفیت آموزش می‌شود و با توجه به شرایط کرونا، تمهیدات لازم در ستاد مدیریت کرونا شهرستان اتخاذ شد و باید در این راستا دستورالعمل‌های ابلاغی به دقت اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دماوند در خصوص تأمین سرویس ایاب و ذهاب معلمان گفت: در این موضوع طبق سنوات گذشته بخشداران، شهرداران و دهیاران وظایفی بر عهده داشتند، اما با توجه به شرایط تورم و بودجه دولت، باید تعامل بیشتری مدنظر قرار گیرد و علاوه بر استفاده از ظرفیت شهرستانی، تأمین بخشی از بودجه از طریق ادارات کل استانی مورد توجه قرار گیرد و معلمان بر اساس بخشنامه ابلاغی موظف به حضور در مدارس هستند و بحث ایاب و ذهاب با هماهنگی آموزش و پرورش، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

حیدری بیان داشت: در برخی از روستاها به دلیل نبود مدرسه، دانش‌آموزان شرایط سختی دارند و به دلیل جلوگیری از احتمال بازماندن دانش‌آموزان از تحصیل، بخشداران باید به بررسی موضوع بپردازند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند و با توجه به بدهی مدارس به دستگاه‌های خدمات رسان، از طرفی با شرایط دولت و قانون در خصوص پرداخت بها و از سوی دیگر با اهمیت فعالیت مدارس مواجه هستیم.

وی عنوان داشت: بر این اساس با اعلام لیست مدارس و میزان بدهی‌ها توسط آموزش و پرورش، موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح خواهد شد تا تمهیدات لازم در بودجه سال آینده اتخاذ شود و علاوه بر این مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در راستای ارائه خدمات کوتاهی نکرده و باید بهترین خدمات را به مدارس ارائه دهند.

حیدری گفت: آمار قبولی‌ها و کسب رتبه‌های شهرستانی در استان بیانگر زحمات مجموعه آموزش و پرورش است و در حال حاضر فضای آموزش در پایین‌ترین سطح کیفیت قرار دارد و آموزش‌ها نیز در این شرایط در ذهن دانش‌آموزان ماندگار نخواهد بود.

کد خبر 5352158

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی حیدری فرمانداری دماوند آموزش و پرورش ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا بارش برف واکسن کرونا اردبیل عکس استانها گرگان سانحه تصادف بارش باران آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی