Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@15:30:32 GMT

پسر 4 ساله جوان ترین کوهنورد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۸۲۲۴

پسر 4 ساله جوان ترین کوهنورد

پسر 4 ساله بریتانیایی جوان ترین کوهنوردی است که به قله 11000 فوتی آمریکا صعود کرده است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، جکسون 4 ساله به همراه خواهر 8 ساله اش فریا و پدر41 ساله شان لئو مدت دو هفته در بیابان های راکی "وایومینگ "‌وقت گذرانده و توانسته از قله این کوه بلند بالا برود.
پدر جکسون که خود صخره نورد و قهرمان سنگنوردی داخل سالن در بریتانیاست می گوید مهارت صخره نوردی را خود به پسرش آموخته و پسرش اکنون جوان ترین صخره نورد دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"لئو" اضافه می کند که به فرزندانم افتخار می کنم آنها پیشرفت بسیار خوبی داشته اند. سنگها اغلب هنگام صخره نوردی سست و ناهموار هستند و چالشی بزرگ به حساب می آیند به همین دلیل ما همواره آهسته و با احتیاط حرکت می کنیم.از سوی دیگر شرایط آب و هوایی نیزدر طول طی مسیر بسیار مهم است با این وجود همه چیز خوب پیش رفت و جکسون اکنون موفق شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای

استاندار جدید لرستان در بازدید از هتل صخره‌ای به عنوان پیرترین پروژه شهر خرم‌آباد، ضرب‌الاجل از سرگیری هرچه سریعتر عملیات ساخت این هتل را صادر کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075296 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر