Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سردار غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج از یکی از سخنان رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است که فرمودند "بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند"، بنابراین ما شعار امسال بسیج پاره تن مردم است، را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج از آغاز نذر خون بسیجیان سراسر کشور در این هفته خبر داد و گفت: با توجه به نیازهایی که در سازمان انتقال خون مطرح است، انشاءالله بسیجیان مثل همیشه در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت خواهند کرد.

سردار سلیمانی از افتتاح دو هزار و ۵۵۳ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل پروژه‌های مسکن محرومین، آب و خاک و کشاورزی، آب آشامیدنی است. علاوه براین ۳۱۰ پروژه عمرانی بسیج در سراسر کشور شامل سوله‌های ورزشی، سالن‌های ۹ دی، استخر، درمانگاه و حوزه های مقاومت در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین روز دوشنبه اول آذر، پویش کمک به آزادی چهار هزار نفر از زندانیان معسر و جرائم غیرعمد در همه مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد می‌رسد.

ادامه دارد 

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سازمان انتقال خون قاسم سلیمانی هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سازمان انتقال خون قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی ایران سازمان انتقال خون قاسم سلیمانی هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد