Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، در این جلسه علاوه بر ۲۷ نفر از نفرات برتر و رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۰ به همراه خانواده‌هایشان، دانش آموزان پایه دوازدهم مرکز نیز به همراه اولیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور داشتند. در ابتدا؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان شهرکرد در این آیین به ضرورت و اهمیت علم و دانش اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان برترگفت: آینده استان و کشور در دستان شماست و هرکس به اندازه سهم خودش نسبت به وطن خود مسئولیت دارد و باید تمام تلاش خود را جهت ساختن میهنی آبادتر از همیشه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه " براتی" ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش آموختگان حاضر اظهار امیدواری کرد که سال‌های بعد نیز شاهد درخشش دانش آموزان پایه دوازدهم آموزشگاه باشیم. وی فرمود این تازه ابتدای راه دانش آموختگان عزیز می باشد و موفقیت فعلی نباید مانع دستیابی به موفقیت های بزرگ تر در آینده باشد. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان به نکات مهمی در راه دستیابی به موفقیت در کنکور سراسری پیش رو برای دانش آموزان پایه دوازدهم حاضر در جلسه اشاره کرد. ضمنا در این جلسه دو نفر از دانش آموختگان برای دانش آموزان حاضر در جلسه از تجربیات خود در راه رسیدن به موفقیت و کسب رتبه های برتر کنکور سراسری صحبت کردند که مورد استقبال دانش آموزان و اولیای حاضر در جلسه قرار گرفت. در ادامه رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش به جمع بندی مبحث دانش آموزان و ارائه نکات کلیدی در رابطه با مشاوره تحصیلی پرداخت و در پایان به رسم یادبود به دانش آموختگان لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید. گفتنی است؛ این جلسه اولین جلسه تجلیل از دانش آموختگان مدارس تیزهوشان استان می باشد که در سال تحصیلی جدید به همت مدیریت و عوامل اجرایی آموزشگاه تیزهوشان شهید بهشتی شهرکرد ترتیب داده شده است.

46

کد خبر 1573178

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دانش آموختگان کنکور سراسری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دانش آموزان تفرشی با برگزاری مراسمی از سردار حاجی زاده قدردانی کردند.
این مراسم که به همت آموزش و پرورش شهرستان تفرش برپا شد دانش آموزان مدرسه افضلی راد با برگزاری برنامه‌های مختلف به تجلیل از فرماندهان سپاه و سردار حاجی زاده پرداختند.
دانش آموزان با خواندن سرود‌های انقلابی از اقدامات سپاه پاسداران در اقدامات بازدارنده و حفاظت از کشور قدردانی کردند.
آنان با ساخت موشک‌های کاغذی نمادین، موشک باران رژیم صهبونیستی را بازسازی کردند.
در این مراسم دانش آموزان از سرهنگ میرهادی فرمانده سپاه تفرش به نمایندگی از سرداران سپاه و نیرو‌های مسلح تجلیل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران