Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین،سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه سه و نیم میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور آزاد شده و وارد چرخه اقتصادی شده است و اینکه این پول‌ها مربوط به دارایی‌ها بلوکه شده ایران در کدام یک از کشورهاست و آیا وزارت خارجه این مسائل را تأیید می‌کند، گفت: عموما در مورد این مسائل اطلاعات ریزی از سوی وزارت خارجه داده نمی‌شود و بانک مرکزی اگر مصلحت بداند در این زمینه اطلاع رسانی می‌کند و مسائل را در میان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همان طور که پیش از این گفته‌ام ما منابع متعددی در خارج از کشور داریم که در حال آزادسازی تدریجی آن‌ها هستیم و اگر امروز کالاهای اساسی وارد کشور می‌شوند به این معنی است که این پول‌ها به صورت تدریجی در حال آزادشدن هستند و آن‌ها از یک منبع نبوده‌اند.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1573275

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پول وزارت خارجه سعيد خطيب زاده سخنگوی وزارت خارجه پول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد که مرکز هوشمندسازی و تحلیل داده جمعیت هلال احمر در هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در نشست خبری که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در محل ساختمان صلح برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تک تک اعضای هلال احمر در کشورمان تبریک عرض می‌کنم، همچنین خسته نباشید ویژه عرض می‌کنم به خانواده این افراد که همواره در مأموریت‌های هلال احمر صبوری و همدلی داشتند.

وی با بیان اینکه در طول هفته هلال احمر برنامه‌ها و اقدامات متفاوت و مختلفی اجرا خواهد شد، افزود: یکی از اقدامات مان افتتاح مرکز هوشمندسازی و تحلیل داده است که در این هفته انجام می‌شود. این مرکز امکان رصد و پایش حوادث و تمام اقدامات انجام شده در هلال احمر را دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در حوزه امداد و نجات نیز گرچه ما در سال گذشته مأموریت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور داشتیم، اما ظرفیت انبارهای امدادی را ارتقا دادیم و این اقدام انجام شد.

وی با اشاره به تأمین ناوگان امداد و نجات در کشور نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ از ۲۴ بالگرد تعداد ۱۰ فروند فعال بود، امروز اما ۲۳ بالگرد ما فعال است گرچه بازهم به بالگرد نیاز داریم، همچنین ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و ۶۰۰ دستگاه خودروی نجات را از گمرک ترخیص کردیم که این خودروها به امید خدا وارد ناوگان خواهند شد. همچنین ۱۵۰۰ دستگاه دیگر را هم سفارش خواهیم داد که از آبان تا دی ماه آنها را تحویل خواهیم گرفت.

کد خبر 751477

دیگر خبرها

  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد است 
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد