Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تبسمی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموع اعتبار تخصیصی سال جاری از محل تسهیلات خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون کشاورزی به استان قزوین ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۵۸۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی پرداخت شده است.

 وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۵۳۹ فقره پرونده متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون با مجموع مبلغ یک هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌ است که از این تعداد، ۳۴۸ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات و خریداری ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی مورد نیاز خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تبسمی خاطرنشان کرد: از کل  اعتبار جذب شده تاکنون ۴۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید ۲۲۶ دستگاه تراکتور و ۱۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز برای خرید ۱۱۵ دستگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی و همچنین مبلغ ۴۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید هفت دستگاه کمباین به کشاورزان متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیشترین مبلغ جذب این تسهیلات مربوط به شهرستان بویین زهرا به مبلغ ۱۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و بیشترین درصد جذب نسبت به سهمیه اختصاص یافته مربوط به شهرستان البرز با ۱۲۱ درصد است.

این مسوول به پیگیری‌های انجام شده برای افزایش اعتبار ابلاغی تسهیلات مکانیزاسیون استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تعداد بالای متقاضیان این نوع تسهیلات و همچنین جذب تقریبا کامل اعتبار تخصیصی به استان با پیگیری‌های انجام شده مبلغ ۱۶۸ میلیارد ریال به اعتبار ابلاغی افزوده شد.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت این تسهیلات، اظهار داشت: تسهیلات اعتباری مکانیزاسیون به منظور تزریق فناوری‌های روز به بخش کشاورزی، بهینه‌ کردن شاخص‌های مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان بخش کشاورزی انجام می‌شود و نتیجه نهایی این اقدامات، افزایش بهره‌وری نهاده‌ها با حفظ منابع آب و خاک و محیط زیست، افزایش عملکرد محصول و کاهش هزینه‌های تولید در بخش کشاورزی است.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی مكانيزاسيون کشاورزی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مكانيزاسيون کشاورزی تسهیلات بانکی مكانيزاسيون کشاورزی استان قزوین استان قزوین میلیون ریال بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده تشکیل شده است.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار عملکرد رسیدگی تعزیرات حکومتی در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در بخش کالا و خدمات ۸۹۷ پرونده با مبلغ جریمه و محکومیت ۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۸ پرونده با مبلغ جریمه ۱۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال و در بخش بهداشت دارو و درمان ۸۲ پرونده  با مبلغ جریمه ۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودین ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد