Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوای پنگ تنیسور ۳۵ ساله چینی است که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به ترتیب برنده ویمبلدون و فرنچ اوپن شده و حالا بعد از مطرح کردن ادعایی در خصوص یکی از مسئولان دولت چین، ناپدید شده است. 

طرفداری| پنگ ادعا کرده معاون سابق نخست وزیر چین، به او تعرض جنسی داشته و حالا بعد از این افشاگری، ناپدید شده است. اتحادیه جهانی تنیس (WTA) درخواست کرده بررسی های لازم در خصوص ناپدید شدن پنگ انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنگ یکی از بزرگ‌ترین ستارگان ورزشی چین به حساب می رود و الان ۱۰ روز است بعد از افشاگری بزرگش در رابطه با اینکه ژنگ گائولی او را مجبور به رابطه جنسی کرده، جایی دیده نشده و هیچ خبری از او نیست. 

گاردین و CNN در این باره نوشته اند پنگ در تاریخ دوم نوامبر از طریق حساب ویبوی خود (محبوب ترین شبکه اجتماعی چین)، افشا کرد گائولی  بعد از یک بازی تنیس و علی رغم مخالفت های مکررش به او تعرض کرده است. پنگ همچنین نوشته بود آنها ۷ سال پیش یک بار باهم بوده اند و او بعد از آن، نسبت به گائولی، علاقه پیدا کرده است. 

اینترنت در چین شدیدا تحت نظارت و سانسور قرار دارد و موارد مربوط به زندگی شخصی مسئولین ارشد کشوری، از جمله مسائل حساس تلقی می شود. پنگ در پست مربوط، که فقط نیم ساعت بعد از انتشار حذف شد، نوشته بود نمی تواند هیچ مدرکی برای اثبات ادعایش، ارائه کند. 

حالا جامعه جهانی ورزش حدود دو هفته بعد از انتشار پست پنگ و ناپدید شدن او، در خصوص این تنیسور پرافتخار، ابراز نگرانی کرده است. اتحادیه جهانی تنیس خواستار بررسی دقیق و انتشار گزارش شفاف در خصوص پنگ شده و اعلام کرده صحبت های همه زنان باید مورد توجه قرار گرفته و سانسوری در کار نباشد. پنگ ادعا کرده گائولی علی رغم مخالفتش، به او تعرض جنسی کرده است

پنگ در پستش نوشته بود گائولی که الان ۷۵ ساله است، و همسرش سه سال پیش مسابقه تنیسی در پکن ترتیب دادند و اتفاق تلخ بعد از مسابقه در اتاق معاون سابق نخست وزیر رخ داده است.

گفتنی است پنگ در سال ۲۰۱۴، به تنیسور شماره یک دنیا در بخش دوبل بدل شد و اولین تنیسور چینی به حساب می رود که به این دستاورد رسیده است. او در ۲۳ رقابت مختلف در بخش دوبل به قهرمانی رسید و به نیمه نهایی رقابت های یو اس اوپن ۲۰۱۴ هم رسید. ژنگ در سال ۲۰۱۸ بازنشسته شد و بعد از آن از حضور در محافل عمومی سر باز زده است.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپدید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه، بیشترین سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان جنوبی را دارد.

محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به ثبت روز ملی کاشت گل محمدی در تقویم کشور اظهار کرد: سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان سربیشه در سال گذشته حدود ۴۵۱ تن بود که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری به بیش از ۸۸۶ تن برسد.

وی افزود: فعالان در این حوزه در سال قبل حدود ۲۲ میلیارد تومان درآمد کسب کردند و در سال‌جاری بیش از ۴۴ میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد آن است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مزیت کاشت گل محمدی را سازگاری مناسب با کم‌آبی و ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کاشت این طلای معطر و نگهداری آسان می تواند به اشتغال پایدار منطقه کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعطای تسهیلات به کشاورزان این بخش و تشویق به ایجاد کارگاه‌های فرآوری گل محمدی، از مهاجرت روستاییان کاسته شود و تاثیر درآمدی آن برای منطقه و استان را شاهد باشیم.

کد خبر 749630

دیگر خبرها

  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند