Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، علی‌اصغر یعقوبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه که در فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش دست‌اندرکاران بهداشت در این شهرستان بسیار سپاسگزاریم؛ اما در بخش درمان با تنگناها و کمبودهای شدیدی مواجه هستیم.

وی افزود: سرخه مهد پرورش فرهیختگان و ادیبان است؛ اما ساختمان تنها کتابخانه عمومی سرخه به هیچ‌وجه در شأن و شایسته مردم این شهرستان نیست و تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه تصریح کرد: استقرار کامل ادارات در شهرستان سرخه و تعیین تکلیف چارت انسانی این ادارات، درخواست جدی ما از استاندار سمنان است.‌

یعقوبی خاطرنشان کرد: میدان ورودی شهر سرخه به دلیل مشکلات و تنگناهای اقتصادی نیمه‌تمام رها شده است و این امر چهره خوبی به شهر نداده که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

وی گفت: امیدواریم با نیت خالص و توکل به خدا و ائمه معصومین (ع) و با مشارکت مردم مشکلات شهرستان سرخه برطرف شود.

محورهای مواصلاتی سرخه؛ نیازمند مرمت

رئیس شورای اسلامی بخش شهرستان سرخه نیز با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مناسبی در روستاهای سرخه ایجاد شده است، گفت: مسیرها و محورهای مواصلاتی شهرستان سرخه نیاز به بهسازی و مرمت دارد.‌

نوچه اظهار کرد: این شهرستان در گذشته از وجود قنات‌هایی بهره‌مند بوده و از سال ۱۳۶۳ با حفر چاه‌های مختلف، سطح ایستایی این قنات‌ها کاهش یافته است.‌

وی افزود: بیش از ۷۸ معدن در شهرستان سرخه فعال است و بنابراین درخواست اختصاص یک درصد حق بهره‌برداری از معادن بر اساس قانون را داریم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرخه رئیس شورای اسلامی سرخه روستاهای سرخه استقرار ادارات شهرستان سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد