Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:22:34 GMT

اشتباه تاریخی؛ رویای صعود از دست رفت؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۱۰۹

اشتباه تاریخی؛ رویای صعود از دست رفت؟ (عکس)

هکتور کوپر دست به اشتباه بزرگی شده و ممکن است کل دستاوردهای او به باد برود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم مل کنگو با غلبه بر بنین موفق به صعود به مرحله پلی آف جام جهانی شد تا در آستانه دستیابی به رویای بزرگی قرار بگیرد. اما اشتباه فاحش هکتور کوپر، سرمربی مشهور این تیم ممکن است باعث محرومیت آنها از حضور در پلی آف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان دیدار کنگو و بنین، تیم ملی کنگو چهار تعویض در چهار مقطع مختلف انجام داد ولی داور مسابقه و کادر فنی این تین متوجه این موضوع نشده اند.

 

حالا ممکن است به خاطر این نقض قانون، صعود کنگو به مرحله پلی آف منتفی شده و فیفا بازی را 0-3 به سود بنین اعلام کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، کنگو از حضور در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی2022 بازخواهد ماند.

 

 

در واقع قانون به این صورت است که سرمربیان می توانند تعویض های خود را در سه مقطع مختلف در جریان مسابقه و البته بین نیمه انجام بدهند. اما همانطور که در تصویر پیداست، تیم ملی کنگو از دقیقه 63 تا 90 و در چهار مقطع دست به تعویض زده که این خلاف قوانین است.

 

همین چند ماه قبل تیم وولفسبورگ در شرایطی متفاوت و البته به علت نقض قوانین تعویض، از دی اف بی پوکال کنار گذاشته شد. در آن دیدار مارک فن بومل، سرمربی وولفسبورگ در وقت های عادی مسابقه سه بار دست به تعویض می زند و و در وقت های اضافه و در شرایطی که قادر به انجام دو تعویض بوده، سه بازیکن جدید وارد زمین می کند.

 

در نهایت کمیته انضباطی فوتبال آلمان برتری 3-1 ولفسبورگ را رد کند و تیم پروسن مونستر برنده این بازی لقب می گیرد. البته در آن دیدار ولفسبورگ بازیکنان بیشتری از حد مجاز وارد زمین کرده، اما کنگو تنها در دفعات تعویض های خود مرتکب اشتباه شده و ممکن است مستوجب تخفیف از سوی فیفا باشد.

 

هکتور کوپر ازبکستان تیم ملی ازبکستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هکتور کوپر ازبکستان تیم ملی ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

باواریایی ها امیدوار هستند بار دیگر شاهد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت خود باشند.

طرفداری | حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2025 در آلیانتس آرنا، رویایی است که بایرن مونیخ می خواهد با پپ گواردیولا به آن برسد.

به گزارش کیکر، جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن یک سرمربی مناسب بیش از انتظار طول کشیده اما آن ها یک رویای دور از ذهن نیز در سر دارند. بایرن مونیخ رویای بازگشت پپ گواردیولا به آلیانتس آرنا را در سر دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی با منچسترسیتی در تابستان 2025 به پایان می رسد و شواهدی مبنی بر ادامه حضور او در جمع سیتیزن ها وجود ندارد. پپ گواردیولا هنوز خانه ای در مونیخ دارد و گاهی به این شهر سفر می کند. همچنین گواردیولا یک کار نیمه تمام در بایرن مونیخ دارد. این سرمربی در طول سه سال حضور خود در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشد. برای این اتحاد دوباره، شاید بایرن مونیخ توماس توخل را قانع کند تا یک فصل دیگر در مونیخ بماند یا یک سرمربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رویای شیرین پریشان و دریاچه‌ای که دیگر نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!