Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) درباره برقدار شدن پست‌های آسیب دیده هرمزگان در پی زمین لرزه، 6.3 ریشتری، اطلاعیه منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در متن اطلاعیه توانیر آمده است:‌
تعدادی از پست‌های فشار قوی و خطوط برق از مدار خارج شدند که با اقدامات انجام شده پست‌های فشار قوی مجددا برقدار و بیش از 50 درصد از خطوط 20 کیلولت نیز برقدار شد و که پس از حصول اطمینان از ایمنی مردم، سایرخطوط نیز برقدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به اطلاع هموطنان گرامی در استان هرمزگان و مناطق اطراف می‌رساند با توجه به وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی 6.4 دهم ریشتر در این استان و احتمال ریزش آوار روی شبکه‌های برق و یا شکستگی پایه‌های روشنایی، احتمال برق گرفتگی در صورت نزدیک شدن به این شبکه‌ها وجود دارد.
از این رو از عموم مردمز خواهشمند است در این شرایط از تجمع زیر شبکه یا در کنار پایه‌های برق خودداری کنند.
خاطرنشان می‌سازد در حال حاضر تمام نیرو‌های عملیاتی برق در استان هرمزگان و استان‌های معین در حال آماده باش هستند و ارزیابی خسارات بلافاصله پس از زمین لرزه آغاز شده است که تعدادی از پست‌های فشار قوی و خطوط برق از مدار خارج شدند که با اقدامات انجام شده پست‌های فشار قوی مجددا برقدار شدند و بیش از 50 درصد از خطوط 20 کیلولت نیز برقدار شد و به تدریج با حصول اطمینان از ایمنی مردم، سایرخطوط نیز برقدار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توانیر پست های فشار قوی برقدار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد