Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:33:47 GMT

آمار مرگ و میر کرونا در روسیه همچنان چهار رقمی است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۴۱۱

آمار مرگ و میر کرونا در روسیه همچنان چهار رقمی است

به گزارش ایرنا، ستاد مقابله با کرونا در روسیه روز دوشنبه در گزارش خود اعلام کرد که در شبانه روز اخیر یکهزار و ۲۱۱ نفر بر اثر کرونا جان در این کشور جان سپرده اند و با احتساب این رقم، مجموع فوتی های کرونا در روسیه به ۲۵۶ هزارو ۵۹۷ رسید.

مسکو با ۹۳ نفر در صدر مرگ و میر در مناطق روسیه قرار دارد و سن پترزبورگ و استان مسکو هم با ۷۷ و ۶۲ نفر در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شبانه روز اخیر در روسیه ۳۸ هزار و ۴۲۰ نفر بیمار کرونایی شناسایی شده است و مجموع افراد مبتلا به این بیماری از آغاز همه گیری کرونا در روسیه به ۹ میلیون و ۱۰۹ هزار نفر رسید.
 
در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ هزار و ۹۷۲ نفر بهبود یافته اند و با احتساب این رقم، مجموع شمار افرادی که سلامتی خود را بازیافته اند به هفت میلیون و ۸۱۲ هزار نفر رسید.
 
مقامهای روسیه برای مقابله با کرونا و مهار موج جدید آن بر لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون مردم این کشور تاکید می کنند.

میخاییل موراشکو وزیر بهداشت روسیه امروز درمصاحبه با خبرگزاری تاس با توصیه به مردم روسیه برای دریافت واکسن، افرادی را که از تزریق واکسن خودداری می کنند بی مسئولیت خواند.

 بر اساس اطلاعات سایت اینترنتی رسمی واکسیناسیون کرونا از جمعیت ۱۴۶ میلیون نفری روسیه ۵۰ میلیون و ۸۵۳ هزار نفر دو دز واکسن کرونا را زده و ۵۹ میلیون و ۹۴۱ هزار نفر هم یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها کرونا روسیه واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روسیه واکسن کرونا کرونا روسیه واکسن کرونا کرونا در روسیه واکسن کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود