Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن‌رمضانی، تکنیسین اتاق عمل بیمارستان علی ابن‌ ابیطالب (ع) رفسنجان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در آبان سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پس از شهادت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی و ام البنین شاهمرادی، زهرا حسن رمضانی سومین شهید سلامت استان کرمان محسوب می شود.

نام هشت شهید سلامت در استان کرمان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق انجام شده، ۲ مکان‌ در رفسنجان که یکی از آنها پارک بانوان است، به نام شهید "زهرا حسن‌ رمضانی" نامگذاری خواهد شد. 

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز روز دوشنبه در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید مدافع سلامت رفسنجان "زهرا حسن رمضانی" در سالن زکریا رفسنجان افزود: شهیدان ارزش بسیاری دارند و یادشان در دل و قلب همه ملّت ایران جاری و ساری هستند.

محمدی شاهرخی ادامه داد: شهید "حسن رمضانی" خانه ابدیت خود را به نیکی بنا نهاد و در بالاترین جایگاه ابدی قرار گرفت.

وی بیان کرد: این بانوی شهیده با حضور در خط مقدم جبهه جنگ با کرونا هم ارزش جامعه پرستاری را در جامعه افزایش داد و هم ثواب شهادت را در کارنامه خود به ثبت رساند.

امام‌ جمعه رفسنجان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: در آموزه های دینی ما فرهنگ شهادت بالاترین نمره را دارد کسی که در راستای دفاع از مال و ناموس، میهن، ارزش های اسلامی، دین اسلام، قرآن و ائمه اطهار (ع) جانش را فدا کند به عنوان شهید معرفی می شود.

حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: کسانی که مدافع سلامت هستند و در راستای پاسداشت سلامتی مردم از دنیا بروند حکم شهادت دارند.

برچسب‌ها کرمان شهید رفسنجان شهدای مدافع سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهید رفسنجان کرمان شهید رفسنجان شهدای مدافع سلامت مدافع سلامت حسن رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر