Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز است روحانیت بیشتر با مردم ارتباط داشته باشند و انتظار داریم که جهاد بزرگ فرهنگی و دینی در این استان انجام شود.

سردار حمید خرمدل در نخستین همایش استانی نماز سپاه فتح با بیان اینکه این همایش مقدمه‌ای برای اجلاس سراسری نماز در کشور است، افزود: نماز و مسائل معنوی در مجموعه سپاه امر بدیهی است اگر امروز اجلاسیه نماز برگزار می‌کنیم جنبه تاکیدی و ترویجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه بازوی ولایت و امین مردم است، اظهارکرد: اگر امروز سپاه مانند خاری در چشم دشمنان است و هر روز به استکبار سیلی می‌زند به خاطر موضوع معنویت است، اگر معنویت را از سپاه برداریم هیچی نداریم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب دینداری است و اگر بعد مکتب و دین را جدا کنیم هیچ نیستیم، خاطرنشان کرد: امروز جریان مقاومت به برکت همین معنویت استکبار را به ذلت کشانده است.

سردار خرمدل با بیان اینکه هر هفته دو روز را به برنامه‌های معنوی و عقیدتی اختصاص دادیم، تصریح کرد: در مجموعه سپاه فتح، با حساست این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته توانستیم در تمام نواحی سپاه و بسیج نمازخانه احداث و مواردی که نیاز به تعمیر و تجهیز بود را انجام دهیم. ناحیه‌ای نداریم که نمازخانه نداشته باشد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حسینیه عاشقان ثارالله تعمیراتی داشت که انجام دادیم، معتقدم مکتب خانه و مساجد ما باید زیبا طراحی شوند در برخی موارد خیلی هزینه می‌کنیم چرا نباید برای مساجد هزینه کنیم و زیبا بسازیم. در حلقه‌های صالحین معنویت و نماز را با حساسیت دنبال می‌کنیم و کارهای ارزشمندی انجام دادیم.

خرم دل تصریح کرد: پایه‌های الگو یکی از شاخص‌های اصلی برای ساخت پایگاه‌ها در مساجد است در تلاش هستیم که پایگاه‌ها به مسجد برده شوند.

وی بیان کرد: سپاه در زمینه تربیتی حول محور مساجد ۸۳۰ گروه تربیت گروه تربیت کرده است،ضمن اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۶۰۰ طلبه از این مجموعه‌ها بیرون آمدند و در حوزه علمیه در حال تحصیل هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین و آموزش اذان و مکبری نماز ویژه خواهران و برادران گفت: مسائل معنوی یکی از اولویت‌های سپاه است هر چقدر در این خصوص پیشرفت کنیم در مجموعه نظامی هم پیشرفت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، سردار خرمدل بیان کرد: نیاز است روحانیت بیشتر با مردم ارتباط داشته باشند و انتظار داریم که جهاد بزرگ فرهنگی و دینی در استان انجام شود محور را نماز برگزار کنیم. باید با فعالیتهای فرهنگی و مذهبی جوانان و نوجوانان را در برابر تهدیدات دشمن مقاوم کنیم.

گفتنی است که در پایان این همایش از ۷۰ نفر از فعالان حوزه نماز سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد نماز فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه