Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی با ۵ فقره سرقت

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران کلانتری ۱۴ معلم ساری در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از کشف ۳۰۰ متر کابل سرقتی از متهم خبر داد و افزود: متهم در ادامه تحقیات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۶ سارق مزارع و باغات در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۶ سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان دربازجویی‌های ماموران انتظامی به ۱۲ فقره سرقت ازمزارع وباغات کشاورزی اعتراف کردند.

کشف ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طرح پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محور مواصلاتی را به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری موفق به کشف ۲ کیلوگرم تریاک و ۳ کیلوگرم حشیش در اجرای این طرح شدند.
دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در تنکابن

سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، مخفیگاه ۳ سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به دستگیری متهمان و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان، گفت: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال مواد مخدر مرجع قضائی فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری سارق فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد