Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:24:35 GMT

خبر خوش نایب رئیس مجلس برای اورژانسی ها

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۷۴۱

خبر خوش نایب رئیس مجلس برای اورژانسی ها

علی نیکزاد در بازدید از سازمان اورژانس کشور گفت: ایستادن پای کار در دوران کرونا خیلی سخت است. در دوران کرونا جامعه بهداشت و درمان رو سفید شد که در تاریخ ماندگار است چه کرونا باشد چه نباشد سازمان اورژانس وظیفه خود را دارد.

نیکزاد گفت: برای تخصیص اعتبار مورد نظر اورژانس پیگیری های لازم انجام می‌شود که باید یا از دولت لایحه بیاید و یا ١۵ نماینده طرحی را به مجلس ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس گفت: پیگیر این هستم که این شغل نیز جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه شود، همچنین با وزارت کشور صحبت می کنم که زمین هایی در اختیار شما قرار دهند؛ البته تبدیل اورژانس های کانکسی به سال ١۴٠١ موکول می شود.

نیکزاد ادامه داد: آمبولانس ها فرسوده هستند و ما برای سال ١۴٠١ و بودجه باقی مانده ١۴٠٠ به این موضوع توجه می کنیم  همچنین درخواست دارم رییس اورژانس مکاتبات درخواستی خود را به من ارایه دهد تا حل مشکلات انجام شود.

نایب رئیس مجلس همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که دولت سیزدهم انجام داد در قضیه وارد کردن واکسن بود که به اندازه کافی بنا بر اظهار مسوولان بهداشتی کشور، این واکسن را وارد کردند البته این بدان معنا نیست که از واکسن های داخلی حمایت نشد،  بنده و قاطبه نمایندگان مجلس از واکسن برکت استفاده کردیم و در آن موعود مقرر واکسن را زدیم، بنابراین یکی از اقدامات دولت سیزدهم این بود که توانست به اندازه کافی واکسن از خارج تهیه کند و اختیار را به مردم بدهد که هر نوع واکسنی در هر پایگاه و خانه بهداشتی استفاده کنند.

نیکزاد تصریح کرد: اکنون همه هم و غم دولت و مجلس این است که واکسیناسیون را انجام دهند تا ما بتوانیم به آن ایمنی لازم برسیم و ان شاءالله برگردیم به زندگی عادی که مردم عزیزمان در مناسبت ها و جاهای مختلف حضور پیدا کنند./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: اورژانس نیکزاد نایب رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و کامیون در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در قطب صنعتی شهرکرد باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۳ نفر شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۳ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903411

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی