Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:41:11 GMT

گاز بزرگترین واحد تولید سیمان غرب ایران قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۸۶۵

گاز بزرگترین واحد تولید سیمان غرب ایران قطع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز ایلام امروز گاز کارخانه سیمان ایلام به عنوان بزرگترین واحد تولید سیمان غرب ایران را قطع کرد.

کارخانه سیمان ایلام با ظرفیت تولید روزانه ۵ هزار و ۳۰۰ تن کلیکر و سیمان بزرگترین واحد تولیدی در غرب کشور است و نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال استان دارد.

در همین ارتباط علی محمد عزیزی رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان اظهار کرد: قطع گاز شرکت سیمان ایلام در این شرایط بحران به هیچ شکل قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گام نخست باید گفت صنعت سیمان به عنوان یکی ازبزرگترین جامعه‌های صنعتی استان در شرایط کنونی در حال فعالیت و تولید محصول است تا تجلی کننده شعار پر معنای مقام معظم رهبری بوده و جهشی بر تولید کلی کشور داشته باشد.

رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام عنوان کرد: منتفع شدن مستقیم نزدیک به ۷۰۰ خانوار به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیر مستقیم از محل تولید و فعالیت این شرکت بزرگ نکته دیگری است که باید بدان توجه ویژه داشت، اگر کوره‌های این کارخانه سرد شوند، گرمای زندگی این تعداد خانوار از بین می‌رود.

عزیزی اضافه کرد: نکته دیگری که اهمیت آن خیلی بیشتر است، فعالیت کارخانه سیمان در شرایطی است که دشمنان با تحریم‌های ناجوانمردانه عرصه را برای فعالیت و تولید ملی بسته‌اند و باید گفت تولید در شرایط کنونی نوعی جانفشانی و ایثار است.

وی تصریح کرد: در چنین وضعیتی باید مدیران دستگاه‌های اجرایی دست در دست هم دهند تا چرخ تولید کارخانه‌های تولیدی که منبع درآمد و امید هزاران نفر است، بچرخد و حرکت متوقف نشود.

رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام عنوان کرد: کارخانه سیمان به عنوان یکی از بزرگترین مشترکان شرکت گاز استان است و این شرکت تمامی بدهی‌های گذشته خود را به رغم همه مشکلات پرداخت کرده است.

کد خبر 5352533

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سیمان ایلام تولید زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا واکسن کرونا اردبیل عکس استانها گرگان سانحه تصادف بارش باران کارخانه سیمان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)