Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان البرز از آغاز رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی کرج خبر داد.

  حسین فاضلی هریکندی با اعلام خبر آغاز رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی کرج گفت: در اواخر مرداد سال جاری، چهار فرد که دو نفر از آن‌ها مسلح به سلاح کلاشینکف بودند اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در یکی از معابر اصلی کرج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سارقان در حین سرقت و همچنین در بیرون از طلا فروشی برای ارعاب مالک طلافروشی و عابران اقدام به تیراندازی هوایی کرده و پس از سرقت، از محل متواری می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه سارقان به منظور عدم ردیابی و شناسایی، پیش از سرقت و پس از آن، اقدام به سرقت مسلحانه چندین خودرو کرده بودند اضافه کرد: پس از این سرقت، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت سریع عوامل صادر شد و با بررسی فیلم لحظه سرقت، شواهد و قرائن، اقدامات اطلاعاتی و فنی برای شناسایی و بازداشت عوامل سرقت آغاز شد و در کمتر از ۲۰ روز، سردسته باند سرقت در یکی از استان‌های غربی کشور بازداشت شد.

وی اضافه کرد: پس از بازداشت همه متهمان، تحقیقات مقدماتی آغاز و بازداشت شدگان با اتهاماتی از قبیل محاربه، سرقت مسلحانه، خرید و حمل اسلحه و خرید و فروش اموال مسروقه تفهیم اتهام شدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده در کمتر از سه ماه پس از بازداشت انجام شده بیان کرد: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده سه نفر از متهمان به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب استان البرز آغاز در حال برگزاری است؛ این پرونده شش متهم دارد که به اتهامات سه متهم دیگر در دادگاه کیفری دو شهرستان کرج رسیدگی می‌شود.

فاضلی هریکندی با تاکید بر اشد مجازات برای متهمان این پرونده در دستگاه قضایی، تصریح کرد: سرعت در شناسایی و بازداشت عوامل این سرقت در سایر استان‌های کشور در کمتر از ۲۰ روز با وجود اینکه سارقان از روش‌های پیچیده برای سرقت و فرار استفاده کرده بودند بیانگر ظرفیت‌های بالای قضایی، امنیتی و اطلاعاتی استان البرز است.میزان 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرقت مسلحانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد