Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سه پادکست قصه گویی از کانون ایلام  در بخش پادکست به مرحله نیمه نهایی جشنواره بین المللی قصه گویی رسیدند.
بر اساس این گزارش پادکست قصه های ایرانی از محمدرضا رستم پور  و ببری که موش شد از شهین‌نادری و سه تخم هندوانه از کلثوم ملکشاهی فر در بخش پاوکست قصه گویی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و قرار است  قضاوت نهایی تا پایان این هفته برگزیده های کشوری را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه ی خبری که روابط عمومی و امور بین الملل کانون کشور منتشر کرده است، هیأت داوران این بخش شامل محمدعلی یزدان‌شناس کارگردان و تدوینگر، هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو ۹۰۰ اثر را در مرحله دوم ارزیابی کردند.
هیأت داوران بخش پادکست در مجموع ۶۸ اثر را برای حضور در مرحله پایانی این جشنواره معرفی کردند.
از بین آثار بررسی شده ۴۷ اثر به بخش «پادکست قصه‌گویی» مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت که ۱۰ اثر آن به کودکان و نوجوانان اختصاص داشت.
همچنین ۲۱ اثر در بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» به مرحله پایانی راه یافت، در این بخش به پادکست‌هایی با ویژگی‌های بومی و محلی و پادکست‌های معرفی پیش‌کسوتان و مولفان قصه‌گویی توجه ویژه شده است.
هیأت داوران مرحله پایانی بخش پادکست قصه‌گویی و پادکست پژوهشی به‌زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره بین المللی قصه گویی پادکست قصه گویی مرحله پایانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی