Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد، محمود شالویی، سرپرست امور هنری و علی زینی‌وند استاندار کرمان صبح روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه تفاهم‌نامه ایجاد دبیر دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان را امضا کردند. 

محمود شالویی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران در دوره‌های مختلف در کرمان برگزار می‌شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره همکاری و تلاش‌هایی که شرایط مناسبی را برای جشنواره و حضور و اجرای هنرمندان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به برگزاری جشنواره در کرمان، پیشنهاد اجتماعی، جامعه هنری و استانداردی کرمان، دبیرخانه جشنواره دایمی در کرمان برگزار می‌شود تا برنامه‌های جشنواره به نحو مناسب‌تر و منسجم‌تری ادامه یابد. 

انتظار این است که برای رفع نواقص تلاش شود و شرایط مناسبی برای میزبانی این رویداد و هنرمندان و همچنین رضایت هنرمندان موسیقی نواحی فراهم شود. 

سرپرست معاونت امور هنری ادامه داد: تفاهم نامه این امکان را فراهم می‌کند که از امروز دبیرخانه دایمی فعال و برنامه‌ریزی جشنواره انجام شود و برای ارتقای کیفی جشنواره با استفاده از نظرات تخصصی هنرمندان و کارشناسان تلاش شود. 

زینیوند؛ استاندار کرمان هم در ادامه جلسه با قدردانی برای دعوت با تشکیل دبیرخانه جشنواره دایمی موسیقی نواحی در کرمان، گفت: با تشکیل دبیرخانه دایمی، برنامه ریزی جشنواره با زمان بندی مشخص و منظم انجام می‌شود و استان کرمان سعی می‌کند با رفع نواقص، زمینه و امکان برگزاری جشنواره را فراهم کند. نحو شایسته ارائه شود. با تشکیل دبیرخانه جشنواره دایمی، انتظار می‌رود که این رویداد هم افزایش می‌یابد و باید برای برگزاری یک جشنواره مناسب برگزار شود. 

زینی‌وند ادامه داد: استانداری کرمان در بودجه سالیانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ثابتی را برای دبیرخانه جشنواره دایمی موسیقی بخش نواحی ایران اختصاص می‌دهد و از ظرفیت‌های مختلف و نهادهای استان برای تقویت جشنواره استفاده می‌شود. 

محمدرضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه، گفت: دایمی شدن دبیرخانه، برنامه ریزی منسجم‌تری برای جشنواره را موجب می‌شود و سعی می‌شود کاستی‌ها برطرف شود و همه نهادهای استان در برگزاری جشنواره همکاری کنند. 

در این جلسه محمد اله‌یاری؛ سرپرست دفتر موسیقی، احمد صدری؛ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و دبیر چند دوره جشنواره موسیقی نواحی و سیدامین مؤیدی اصفهانی؛ مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری حضور داشتند.

برچسب‌ها جشنواره موسیقی نواحی محمود شالویی محمد اله یاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی نواحی محمود شالویی محمد اله یاری جشنواره موسیقی نواحی محمود شالویی محمد اله یاری دبیرخانه جشنواره دایمی جشنواره موسیقی نواحی برگزاری جشنواره فرهنگ و ارشاد نواحی ایران برنامه ریزی تفاهم نامه امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد