Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:49:08 GMT

صابر، تک تیرانداز شهرداری ارومیه(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۲۹۶۹

صابر کاظمی در جریان دربی والیبال ارومیه با کسب 5 امتیاز سرویس درخشش فوق العاده ای داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه صابر کاظمی سال سخت و شلوغی را سپری می کند، اما این پدیده والیبال ایران یک مرد خستگی ناپذیر نشان داده است. پشت خط زن تیم ملی که فصل گذشته با فولاد سیرجان قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت، هم در لیگ ملت ها، هم در المپیک و هم در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی را همراهی کرد و در رقابت های آسیایی که عنوان MVP را هم به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که تصمیم گرفته بود امسال در تیم شهرداری ارومیه بازی کند و همراه با محمدرضا تندروان از سیرجان به ارومیه منتقل شده بود، به عنوان یار کمکی فولاد سیرجان را در جام باشگاههای آسیا همراهی کرد و بازهم ستاره مسابقات شد.


در این میان آسیب دیدگی هایی که برای صابر کاظمی به وجود آمد هم او را متوقف نکرد و این بازی از همان هفته اول در ترکیب شهرداری ارومیه در چارچوب لیگ برتر به میدان رفت. 


با اینکه ارومیه ای ها به خاطر یک باخت فعلا از سپاهان در صدر جدول جا مانده اند، اما صابر کاظمی همچنان در نقش یک ستاره در میدان ظاهر می شود. کاظمی که با شماره 19 برای شهرداری ارومیه بازی می کند، در جریان بازی دیروز تیمش مقابل آذرباتری ارومیه که دربی والیبالی ارومیه هم به حساب می آمد، بارها در خط سرویس و روی تور خودنمایی کرد. 


اوج درخشش صابر کاظمی جایی بود که او 5 امتیاز مستقیم را از خط سرویس به دست آورد و سرویس های پرسرعت او با دریافتی در زمین آذرباتری مواجه نشد.

 

 

 

صابر کاظمی تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صابر کاظمی تیم ملی والیبال ایران والیبال شهرداری ارومیه صابر کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!