Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت‌های این گروه از عصرروز دوشنبه با حضور تیم‌های آبی پوشان کاشان، طوفان سیریک ، دریانوردان بوشهر و شهرداری چلیچه به میزبانی پاس گناوه شروع شد و تا روز جمعه هفته جاری  ادامه دارد.

در نخستین دیدار این دور از رقابت ها ۲ تیم آبی پوشان کاشان و  طوفان سیریک در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده هرمزگان ۳ بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دوم بین تیم‌های هم استانی دریانوردان بوشهر و پاس گناوه برگزار شد که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود دریانوردان بوشهر پایان یافت.

شهرداری چلیچه در روز اول بازی‌ها استراحت داشت و فردا سه شنبه ۲۵ آبان به مصاف طوفان سیریک خواهد رفت.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر گناوه فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر گناوه فوتبال بوشهر گناوه فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم