Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:16:32 GMT

کره بعد از ۱۱ ساعت پرواز به قطر رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۳۴۶۳

کره بعد از ۱۱ ساعت پرواز به قطر رسید (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در آستانه رقم زدن دهمین صعود متوالی اش به جام جهانی قرار دارد وارد شهر دوحه قطر، محل برگزاری مسابقه روز سه شنبه خود با تیم ملی عراق شد.

 

اعضای تیم ملی کره جنوبی به هدایت پائولو بنتو ساعت ۰۰:۲۵ فرودگاه بین المللی اینچئون را ترک کرده و پس از یک پرواز طولانی به مدت حدود ۱۱ ساعت وارد فرودگاه بین المللی دوحه قطر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کره جنوبی که در روز پایانی دور رفت امارات را با تک گل هی چان شکست داد بعد از انجام تمرینات ریکاوری در کمپ اختصاصی خود راهی قطر شد تا به دیدار عراق برود.

 

 

تیم های کره جنوبی و عراق ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران (۰۰:۰۰ به وقت کره جنوبی) روز سه شنبه در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه قطر به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در دیدار رفت به تساوی بدون گل در کره رسیده بودند.

 

کره جنوبی با کسب پیروزی مقابل امارات، ۱۱ امتیازی شد تا پس از ایرانِ ۱۳ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم مقدماتی جام جهانی قرار بگیرد. از آنجایی که کره ای ها ۶ امتیاز از تیم سوم جدول یعنی لبنان پیش هستند، می توانند با غلبه بر عراق در آستانه صعود قرار بگیرند.

 

تیم ملی کره جنوبی با توجه به مصدومیت لی دونگ کیونگ از ناحیه ران، با ۲۴ نفر راهی دوحه شده است. در پرواز به سمت قطر یک اتفاق عجیب رخ داد؛ اتحادیه فوتبال کره جنوبی که در روند رزرو بلیط بیزینس کلاس برای بازیکنان تیم ملی به مشکل خورده بود، نتوانست برای تمامی اعضای تیم در این سطح بلیط بگیرد و با توجه به اینکه هواپیما کاملا پر بود، نصف نفرات تیم مجبور شدند در بخش اقتصادی حضور یابند. جالب اینجاست که سرمربی تیم صندلی بیزینس کلاس خود را به شاگردانش واگذار کرده و در بخش اقتصادی نشست.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • (تصاویر) پرواز با بال‌های پارچه‌ای
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • جشنواره پرواز بادبادک ها در ایوانکی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه