Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده انتظامی استان اردبیل عصر دوشنبه در حاشیه نشست با فرمانده انتظامی گیلان در هتل اسپیناس آستارا گفت: استان گیلان به لحاظ برخورداری از مواهب طبیعی، در روزهای پایانی هر هفته میزبان گردشگران زیادی از استان اردبیل است و خدمات نیروهای پلیس راه گیلان برای تامین امنیت جاده ها قابل قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوشنگ حسینی افزود: همچنین مردم استان گیلان نیز برای بهره مندی از دامنه های سرسبز سبلان و آب های گرم اردبیل به این استان سفر می کنند و افزایش تعامل و همکاری نیروهای انتظامی هر دو استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در صورت وقوع حوادثی نظیر سیل و آتش سوزی و زلزله، نیروهای انتظامی در استان های همجوار به امدادرسانی و تامین امنیت اقدام می کنند و این گونه تعاملات با در نظر گرفتن موقعیت مرزی منطقه باید تقویت شود.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی استان های مختلف بدون تعامل و هماهنگی نمی توانند در مدت زمان کوتاه به دستگیری متخلفان، سارقان و قاچاقچیان اقدام کنند و تقویت امنیت فردی و اجتماعی در هر دو استان همواره در دستور کار ماست.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز گفت: در قالب این نشست در حوزه های مختلف ترافیکی و انتظامی بین دو استان گیلان و اردبیل بحث و تبادل نظر شد، تا زمینه تامین امنیت و رفاه حال مردم بیش از پیش فراهم شود.

سردار عزیزالله ملکی افزود: برقراری نظم و امنیت، نخستین‌ ماموریت نیروی انتظامی است و اولویت ما افزایش رضایت مردم است و هر چه برای آگاهی جامعه تلاش بیشتری انجام گیرد، نیروی انتظامی نیز در مسیر دستیابی به هدف های خود موفق تر عمل خواهد کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده و گردنه حیران از مسیرهای ارتباطی این دو استان است.

برچسب‌ها آستارا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل امنیت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آستارا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل امنیت گیلان نیروی انتظامی استان گیلان دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی یوسف‌زاده ظهار کرد: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.
وی با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.
یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.
وی هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار