Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:19:29 GMT

تات: اگر سوریه را ببریم به جام جهانی نزدیک می‌شویم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۴۱۴۷

تات: اگر سوریه را ببریم به جام جهانی نزدیک می‌شویم

دستیار دراگان اسکوچیچ می‌گوید ایران با پیروزی مقابل سوریه به هدفش برای صعود به جام جهانی نزدیک خواهد شد.

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، ماریو تات، دستیار دراگان اسکوچیچ – که به علت اخراج در دیدار با لبنان در این مسابقه غایب است – در نشست خبری دیدار با سوریه که فردا ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود گفت: فردا بازی مهم دیگری را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پنج بازی که در دور رفت انجام دادیم، پنج بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدوار هستیم روند خوبی را ادامه دهیم. بازی فردا به میزبانی سوریه در خاک اردن است و انتظار بازی سختی را داریم. هیچ تیمی نمی تواند بگوید در این زمین باز راحتی خواهد داشت. امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه دهیم. اگر بازیکنان با انضباط اشتیاق و انرژی صد درصدی در زمین حاضر شوند مطمئنیم می توانیم بازی را با نتیجه مثبتی تمام کنیم.

 

دستیار دراگان اسکوچیچ درباره هدایت تیم ملی ایران در این دیدار در غیاب اسکوچیچ، گفت: البته باید تصحیح کنم که اولین باری نیست که به عنوان سرمربی روی نیمکت می نشینم. در بازی با سوریه در دور رفت هم به علت بیماری سرمربی، من روی نیمکت تیم ملی را هدایت می کردم و البته با راه های ارتباطی با سرمربی در تماس خواهم بود. علی رغم اینکه به طور فیزیکی در کنار ما نخواهد بود، ارتباطمان را حفظ خواهیم کرد. مطمئنم از نظر تعامل با سرمربی مشکلی نخواهد بود.

 

او درباره تغییر سیستم و بازی با دو مهاجم و اینکه با توجه به غیبت طارمی کدام بازیکن به عنوان جایگزین بازی می کند، گفت: شاید جوابم کمی ناامیدکننده باشد. هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی صددرصدی نرسیده‌ایم. می دانیم هر بازیکنی که از ابتدا و یا به عنوان یار جانشین وارد زمین شود خوب بازی می کند. اگر فردا به کمک خدا بازی را ببریم، به هدفمان برای صعود به جام جهانی نزدیک تر می شویم.

 

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد

به گزارش ورزش سه، به دنبال جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، دیگر دستیاران او در کادر فنی‌اش قرار است از جمع آنفیلدی‌ها جدا شوند و این در حالیست که سرمربی آلمانی لیورپول این تصمیم را به خود باشگاه و دستیارانش سپرده است. 
در چنین شرایطی جان آچتربرگ که از سال ۲۰۰۹ به عنوان مربی گلرها در آکادمی لیورپول مشغول کار بود و در سال ۲۰۱۱ همراه با کنی دالگیش به تیم اصلی اضافه شد، علی رغم همکاری ۱۲ ساله خود که در این بین با برندان راجرز و یورگن کلوپ هم کار کرده، قصد دارد برای مدتی به استراحت برود. 
البته شنیده‌ها حاکی از این است که ارنه اسلات سرمربی هلندی فصل بعد لیورپول قرار است کادر فنی این تیم را به کلی تغییر دهد و با دستیاران فعلی‌اش در فاینورد، به انگلستان سفر کند. 
آلیسون بکر سنگربان اصلی تیم لیورپول که در این مدت با تافارل و آچتربرگ تمرینات خودش را انجام داده، درباره این مرد ۵۲ ساله گفت: جان ثابت کرده است که فقط یک مربی دروازه‌بان بزرگ نیست، بلکه او مرد بزرگی است و شخصیتی خاص دارد... نه من بلکه همه ما عاشق او هستیم.

دیگر خبرها

  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود