Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گلستان، چهار بانوی ورزشکار استان به اردوی آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین دعوت شدند.

"فاطمه خیرخواه و هلیا حاجی‌آبادی" ۲ بانوی گلستانی هستند که به پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوانان و نوجوانان بوچیا دعوت شدند و همچنین "خدیجه عباسی" به عنوان همراه ناظر فنی در این اردو حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوانان و نوجوانان بوچیا از ۳۰ آبان تا ۶ آذر در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در تهران برگزار می‌شود.

"سکینه ذاکری" بانوی دو و میدانی کار گلستانی به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جانبازان و معلولین دعوت شد.

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی جوانان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی، از ۲۸ آبان تا ۶ آذر در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ از هفت تا ۱۷ آذر برگزار خواهد شد.

***

سرپرست هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گلستان از برگزاری مسابقات فوتوالی "جام کاسپین" به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی استان خبر داد و گفت: این مسابقات از سه تا پنج آذر با حضور بیش از ۳۰ تیم از سراسر کشور در استادیوم شهدای کریم آباد گرگان برگزار می‌شود.

فرید اصغری افزود: گلستان نیز با چهار تیم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

***

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه امسال هفت هزار میلیارد ریال برای احداث هفت هزار واحد مسکونی تامین اعتبار شده و از مهرماه تا کنون پنج هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیارد ریالی به بانک‌ها معرفی شدند، گفت: در صورت افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی به ۲ میلیارد ریال، به تمام متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات اقدام کردند و حتی عملیات ساختمانی آنان شروع شده مابه التفاوت تسهیلات تکمیلی پرداخت خواهد شد.

سیدمحمد حسینی با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم و ناایمن در گلستان و همچنین وقوع زلزله شدید در استان هرمزگان، از مالکان واحدهای مسکونی غیرمقاوم خواست با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان خود و بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه نسبت به ساخت مسکن مقاوم اقدام کنند.

***

نشست هماهنگی راهپیمایی به مناسبت هفته بسیج، همزمان با روز "گرگان" با هدف برنامه ریزی، انسجام و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های متولی برگزار و قرار شد مراسم باشکوه راهپیمایی ساعت ٧:٣٠ صبح روز پنج آذر از ابتدای میدان پارتیا آغاز و به سمت ناهارخوران ادامه پیدا کند.

***

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول گفت: ماموران پاسگاه انتظامی قره بلاغ حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال حرکت که بار چوب داشت مشکوک و خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ الیاس تازیکه افزود: به دلیل نداشتن مجوز قانونی حمل چوب توسط راننده، ماموران از خودرو نیسان بازدید و سه تن چوب قاچاق کشف کردند.

وی اظهارداشت: راننده خودرو با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

***
مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به وجود ۶۱۴ هزار مشترک گاز طبیعی در استان، گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

علی طالبی افزود: میزان مصرف گاز در مهر ماه ۲ میلیون مترمکعب بود اما هم اکنون به هفت میلیون مترمکعب رسیده و در اوج بار به ۱۵ میلیون مترمکعب هم می‌رسد و این وضعیت مصرف، نامطلوب است.

وی گفت: دیسپاچینگ ملی برای صنایع از جمله نیروگاه و کارخانه سیمان محدودیت اعمال کرده و آنها از ۱۵ آبان باید به سمت مصرف سوخت مازوت بروند.

طالبی افزود: در گذشته نیاز گازی گلستان از ترانزیت گاز از سمت سرخس به نکا تامین می‌شد اما با توجه به افزایش مشترکان، هم اکنون گاز استان می‌تواند از چهار مسیر، خط سرخس به نکا، خط ویژه وارداتی از ترکمنستان در کردکوی، خط ۴۲ اینچ دامغان-کیاسر- نکا که از غرب وارد می‌شود و خط علی‌آباد کتول از سمت شاهرود تامین شود اما از هر طرفی که حساب کنیم گلستان در انتهای خط قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: این امر باعث افت فشار گاز در استان شده و باید واحدهای پرمصرف از مدار خارج شود.

***

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: پروژه مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی وارنا گنبدکاووس با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی آماده بهره برداری خواهد شد.

احمد تجری افزود: این پروژه می‌تواند زمینه ساز تحول در حوزه گردشگری گنبدکاووس و شرق استان گلستان باشد.

وی ادامه داد: اجرای پروژه وارنا موجب افزایش ظرفیت اقامتی و تفریحی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار در شهرستان گنبدکاووس می‌شود.

وی گفت: این مجتمع با زیربنای ۲۴ هزار و ۶۲۳ متر مربع و ۳۰ اتاق و ۱۰۰ تخت زمینه اشتغالزایی ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

***

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، ۲ بازیکن و یک مربی از این شهرستان به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان، ۲۱ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که ۲ بازیکن به نام‌های "عمران گوگجلی و طاها بهبودنیا" و به همراه "حسین دوجی" به عنوان مربی از گنبدکاووس در این اردو حضور دارند.

این اردو از روز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ در کمپ فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها گنبدکاووس ورزش معلولان گرگان علی آباد کتول میراث فرهنگی انتظامی بانوان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ورزش معلولان گرگان گنبدکاووس ورزش معلولان گرگان علی آباد کتول میراث فرهنگی انتظامی بانوان گاز مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیم های ملی دعوت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد