Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو تات مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: فردا بازی مهم دیگری در پیش داریم و بعد از ۵ بازی که در دور رفت انجام دادیم، ۵ بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدواریم در این مسابقات نیز بازی‌های خوبی ارائه کنیم.

او افزود: بازی فردا در خاک اردن و به میزبانی سوریه برگزار می‌شود و بازی سختی در پیش داریم و هیچ تیمی نمی‌تواند مدعی شود که بازی آسانی در این زمین در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه بدهیم. اگر بازیکنان با اشتیاق و انرژی صد در صدی وارد زمین شوند مطمئن هستم می‌توانیم با نتیجه خوبی این مسابقه را تمام کنیم.

مربی تیم ملی گفت: البته این اولین بار نیست که من قرار است به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینم. لازم است اشاره کنم در بازی دور رفت مقابل سوریه هم به دلیل بیماری اسکوچیچ من روی نیمکت حضور داشتم و به عنوان سرمربی فعالیت کردم.

او خاطر نشان کرد: با وسایل ارتباطی که این روز‌ها وجود دارد مطمئنا با سرمربی تیم ملی ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی را خواهیم داشت. مطمئنا در این زمینه مشکلی پیش نخواهد آمد.

تات گفت: شاید جوابی که می‌دهم برایتان ناامید کننده باشد، چون در سئوال شما، اما و اگر‌های بسیاری وجود داشت. هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی صد در صدی نرسیده ایم، اما هر بازیکنی وارد زمین شود با تمام انرژی بازی خواهد کرد. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم به هدف بزرگی که همانا صعود به جام جهانی است نزدیک می‌شویم.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتبال سوریه - ایران/ شاگردان اسکوچیچ به دنبال یکسره کردن کار صعود به جام جهانی ۲۰۲۲

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه مربی تیم ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک