Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@20:39:57 GMT

حمله با چاقو در ایستگاه فوکوشیمای ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۴۵۱۲

حمله با چاقو در ایستگاه فوکوشیمای ژاپن

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از انجام حمله‌ای با چاقو در یک ایستگاه قطار در ژاپن، یک پیرزن مجروح شد.

پلیس ژاپن و رسانه‌های محلی این کشور بیان کردند یک مرد امروز (دوشنبه) روبروی ایستگاه فوکوشیما در شمال شرقی ژاپن با چاقو به یک پیرزن حمله ور شد. این حادثه، جدیدترین مورد از سلسله حملاتی است که در شبکه ریلی این کشور و اطراف آن به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارشها، پلیس محلی گفته است مهاجم بازداشت شده است. این در حالی است که رسانه‌های محلی گزارش دادند مهاجم از سوی افراد حاضر در محل حادثه دستگیر شده است.

رادیو و تلویزیون ملی ژاپن (NHK) گزارش داد پیرزنی که هدف این حمله قرار گرفته، دهه هشتم عمر خود را سپری می‌کرده است که پس از این حمله در بیمارستان بستری شده است. بنابر اعلام رسانه‌های ژاپن، این زن از ناحیه شکم دچار جراحت شده است؛ اما می‌تواند صحبت کند.

پلیس ژاپن نیز در حساب توییتری خود نوشت: یک مرد امروز در جلوی ایستگاه فوکوشیما با چاقو حمله ور شد. خودرو‌های گشتی به محله حادثه شتافتند و این فرد را بازداشت کردند. مقامات پلیس ژاپن از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص این حادثه خودداری کردند.

اگرچه حملات جنایی در ژاپن امری نادر به شمار می‌رود، اما شماری حملات در ماه‌های اخیر در ایستگاه‌های قطار و یا داخل قطار‌های این کشور به وقوع پیوسته است.

چندی پیش یک مرد ۲۴ ساله در توکیو در روز هالووین برای تلاش برای قتل بازداشت شد. همچنین چندروز پیش نیز فردی با چاقو در یکی از واگن‌های قطار متروی توکیو، پایتخت ژاپن دستکم ۱۵ نفر را زخمی کرد و سپس با پاشیدن بنزین به اطراف خود در واگن آتش‌سوزی به راه انداخت.

پس از این حادثه، پلیس ژاپن در این رابطه یک مرد چاقو به دست را در شهر چوفو در غرب توکیو بازداشت کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله با سلاح سرد حمله با چاقو ایستگاه قطار پلیس ژاپن یک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت

‌به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه جمعه در جلسه ستاد بحران گیلان با موضوع آتش سوزی روستای امام زاده ابراهیم شفت با ابراز تأسف از این حادثه اظهار کرد: نباید اجازه دهیم واقعه آتش سوزی که طی سال‌های گذشته تاکنون اتفاق افتاده تکرار شود.

وی با تاکید بر اینکه نقشه و پلاک بندی بلوک‌های آسیب دیده در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت سریعاً انجام شود، افزود: دستگاه‌های متولی و مسؤولان اجرایی با محوریت فرمانداری در محل حادثه برای این کار حضور فعال داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه در ساخت و سازهای جدید فاصله بین بلوک رعایت شده و اولویت با خانواده‌های کم برخوردار باشد، ادامه داد: اسکان و تغذیه خانوارهای آسیب دیده در دستور کار باشد و در صورت لزوم، خانه‌ای به صورت موقت اجاره کنند.

وی با اشاره به اینکه در روستاها متولی ساخت و سازها بنیاد مسکن است و مجوز برای صدور پروانه انجام شود، گفت: همچنین محیط زیست، منابع طبیعی و آب و فاضلاب تعامل مناسبی را با افراد بومی خسارت دیده به منظور تسهیل در ارائه خدمات داشته باشد.

عباسی با تاکید بر اینکه فرمانداری فضاهای مناسب برای اسکان را تعیین و بدون اجازه فرمانداری هیچ گونه چادری نصب نشود، افزود: برآورد خسارت وارده به ساکنان بومی و مستأجران انجام شود و طبق اولویت از تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برخوردار شوند.

وی گفت: وی عنوان کرد: در این راستا خسارت دیدگان تحت پوشش (مددجویان) کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی نیز پایش شوند و تجهیزات مورد نیاز آنها توسط این سازمان‌های حمایتی سریع تهیه و تأمین شود.

عباسی از نیروی انتظامی خواست تا با برقراری امنیت در محل حادثه اجازه ایجاد مزاحمت را از سودجویان سلب کند و گفت: ایستگاهی برای آتش نشانی در این روستا ایجاد شود و دهیاری نسبت به تأمین مالی پرسنل آن اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: آواربرداری باید سریع‌تر انجام شود و این روستا بازسازی و متناسب با شرایط مجوزهای ساخت صادر شود و افرادی که شغل و درآمد ثابت آنها از مغازه‌هایی بوده که در آتش به طور کامل سوخته است از سایرین تفکیک شوند و با ایجاد بازارچه موقت برای آنها امکان داد و ستد فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای ساخت برخی از واحدها استفاده می‌کنیم، بیان کرد: سازمان‌های بیمه‌گر در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کنند تا حق مردم اعمال شود.

کد خبر 6095975

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود