Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:43:10 GMT

من قربانی یک جنبش فمینیستی هستم!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۵۰۱۸

من قربانی یک جنبش فمینیستی هستم!

مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه بیست و چهارم آبان ماه سال ۱۴۰۰) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.   آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»   مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۴۵ هزار و ۲۱۲ تن رسید. بیشتر بخوانید
قتل پسری به دست پدرش در تبریز!   قاضی ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از قتل پسری به دست پدرش در تبریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
اخاذی با نقشه گنج خیالی   پیشنهاد ازدواج به همراه نقشه گنج ترفندی بود که پسر جوان برای اغفال و اخاذی از دختر نوجوان به کار برد. بیشتر بخوانید
کودک ربوده شده پس از ۴ ماه به آغوش مادر بازگشت   با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان راز پرونده آدم‌ربایی در اهواز کشف شد و کودک به آغوش مادرش بازگشت. بیشتر بخوانید
محاکمه پسر نوجوان به اتهام تولید هروئین   پسر نوجوانی که به اتهام مشارکت در تولید بیش از یکصد کیلوگرم هروئین محاکمه شده با دستور قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران برای تأیید رشد عقلی در هنگام ارتکاب به جرم به پزشکی قانونی معرفی شد تا پس از آن رأی او صادر شود. بیشتر بخوانید
اختلافات شخصی رنگ خون گرفت   قاتل شهروند جیرفتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. بیشتر بخوانید
من قربانی یک جنبش فمینیستی هستم!   نخستین جلسه رسیدگی به پرونده مرد جوانی که با شکایت چند دختر دانشجو و با اتهام افساد فی‌الارض رو‌به‌رو است در شعبه ۲۸ دادگاه عمومی و انقلاب تهران برگزار شد. بیشتر بخوانید
بازی با گلوله و قانون!   جوان ۳۲ ساله‌ای که با تشکیل باند‌های مختلف سرقت، به اموال مردم در مشهد دستبرد می‌زند... بیشتر بخوانید
محاربه برای سارقان طلافروشی کرج   سارقان مسلح طلافروشی کرج که در کمتر از ۲ دقیقه بیش از ۲ کیلو طلا سرقت کرده بودند در حالی برای تحقیق و بازجویی به شعبه یکم دادسرای جنایی کرج منتقل شدند که با اتهام محاربه رو‌به‌رو هستند. بیشتر بخوانید   توصیه پلیسی:

حراج پاییزی در شبکه‌های مجازی   مجرمان سایبری با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، با ارائه فروش کالا‌های ارزان قیمت و طرح‌های وسوسه انگیز و تخفیفات قابل توجه پوشاک، کیف، کفش، در شبکه‌های اجتماعی قصد تطمیع شهروندان را داشته و از این طریق کلاهبرداری می‌کنند. مجرمان سایبری با چرب زبانی اعتماد خریدار را جلب کرده و از او می‌خواهند نیمی از پول کالای سفارشی خود را را واریز کرده و پس از دریافت کالا مابقی وجوه را واریز کنند.

متاسفانه شهروندان بعداز واریز وجوه به حساب کلاهبردار هیچگونه کالایی دریافت نکرده و شخصی پاسخگو نبوده و یا کالای تحویلی به آن‌ها تقلبی و متفاوت با کالای انتخابی می‌باشد. در پی تبلیغات حراج‌های پاییزی شاهد ارسال درگاه‌های جعلی و فیشینگ در شبکه‌های اجتماعی هستیم که با سرقت اطلاعات بانکی شهروندان حساب آن‌ها را خالی می‌کنند. شهروندان فریب برخی از پیام‌ها و آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با وعده‌های حراج آنلاین، تخفیف ویژه آخر فصل و قیمت‌های نازل را نخورند و اگر قصد خرید آنلاین را دارند حتما از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله بسته حوادث ویروس کرونا حوادث دوشنبه 24آبان طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

بایرن مونیخ برای خرید یوناتان تا نیاز به فروش یکی از مدافعانش دارد

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ به یوناتان تا به عنوان یک مدافع میانی با تجربه و کسی که درون زمین می‌تواند با هم‌تیمی‌اش به خوبی ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند هستد.

با این حال باواریایی‌ها برای جذب این ملی پوش آلمانی 28 ساله نیاز به فروش یک مدافع دارند و یکی از گزینه‌ها نیز دایو اوپامکانو است. همچنین انتظار می‌رود ارزش او در حدود 20 میلیون یورو باشد زیرا تنها یک سال دیگر از قرارداد یوناتان تا با بایرلورکوزن باقی مانده است. پینی زهوی ایجنت او در حال مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند است. همچنین کریستین فالک از بیلد نیز تأیید کرده در صورت جذب یوناتان تا، اوپامکانو گزینه فروش این باشگاه خواهد بود. از قرارداد او هنوز دو فصل دیگر باقی مانده است.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا یوسیپ استانیشیچ فروشی نیست

با منتشر شدن شایعاتی درباره علاقه بایرن مونیخ به یوناتان تا، ابتدا گفته شد گزینه فروش این باشگاه برای ایجاد فضای خالی در ترکیب، یوسیپ استانیشیچ است. این بازیکن در حال حاضر تا پایان فصل برای بایرلورکوزن بازی می‌کند و سپس به مونیخ باز می‌گردد.

با این حال توبی آلتشفل از بیلد گزارش داده بایرن مونیخ در حال حاضر قصدی برای فروش یوسیپ استانیشیچ ندارد و برای فصل آینده، روی این بازیکن 24 ساله اهل کرواسی حساب باز کرده‌اند. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود