Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:30:55 GMT

شتاب دهی در جان دهی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۵۵۱۵

شتاب دهی در جان دهی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، صحنه های دلخراش حوادث رانندگی که بعد از وقوع آن تنها حسرت است که بر جای می‌ماند و چه خانواده‌هایی که داغ دیده این حوادث هستند.

حوادثی که به خاطر سرعت بالا، رعایت نکردن حق تقدم و عدم توجه به جلو اتفاق می‌افتند.

یکی از صافکاران سطح شهر بیرجند گفت: معمولا هفته‌ای ۶ تا ماشین تصادفی برای صافکاری به مغازه ام مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خسروی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفت: در ۷ ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۲۶ درصدی تصادفات رانندگی بوده ایم.

در شهر بیرجند ۸ معبر حادثه خیز وجود دارد که از ۵ سال پیش تاکنون برای آن‌ها هیچ اصلاحات ترافیکی اتفاق نیفتاده است.

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: از ساعت ۴ تا ۶ عصر در بلوار پیامبر اعظم بیرجند به علت سرعت بالا شاهد تصادفات زیادی هستیم.

او افزود: در خیابان جمهوری اسلامی بیرجند و خیابان‌های شلوغ مهرشهر نیز روزانه تصادفات زیاد اتفاق می‌افتد.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی بیان کرد: روز گذشته دو جوان که سوار بر موتور در خیابان کارگر جنوبی بیرجند در حال حرکت بودند در اثر برخورد با نیسان مصدوم شدند و یکی از آن دو جوان به علت جراحات بسیار راهی اتاق عمل شد.

او با اشاره به اینکه با نصب سرعت گیر از وقوع خیلی از تصادفات می‌شود جلوگیری کرد افزود: از ابتدای این هفته در این خیابان دو تصادف اتفاق افتاده است.

واژگونی خودرو نتیجه سرعت غیر مجاز

سرهنگ خسروی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند با اشاره به سرعت‌های ثبت شده توسط دوربین‌های سطح شهر گفت: مدتی قبل در ساعت ۱۰ شب سواری تیبا با سرعت ۱۷۶ کیلومتر بر ساعت در یکی از خیابان‌های شهر تردد داشته که سرعت غیر مجاز او توسط یکی از دوربین‌ها ثبت و سپس اعمال قانون شده است.

او افزود: سرعت غیر مجاز در سطح شهر بیرجند بیشتر به صورت واژگونی آن هم در یکی از معابر حادثه خیر شهر به نام بلوار پیامبر اعظم رخ می‌دهد.

بی توجهی رانندگان به نکات ایمنی در هنگام رانندگی از یک طرف، ضعف مدیریت شهری و عدم هماهنگی ۳۰ دستگاه اجرایی از طرف دیگر باعث شده که رانندگی ناایمن همچنان در شهر بیرجند پا بر جا بماند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای تصادفات رانندگی سرعت غیرمجاز شهر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)