Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به سفر آخر هفته رئیس‌جمهور به استان اشاره و اظهار کرد: مشکلات اقتصادی که حل آن نیازمند ابلاغ یک دستور و یا صدور مجوز بدون تحمیل بار مالی است، تلاش برای احقاق حق استان در دریافت تسهیلات بانکی برای پیشبرد امور، تزریق بودجه به پروژه‌های نیمه‌تمام که با تزریق مالی کم به سرانجام می‌رسد و در نهایت استفاده از ظرفیت هیأت همراه رئیس‌جمهور برای پیشبرد امور استان باید چهار رویکرد مسؤولان برای این سفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به آغاز دور جدید گفت‌وگوهای ایران با ۱+۴ در ۸ آذر اشاره و تاکید کرد: بر خلاف گفته امریکا این دوره از گفت‌وگو ادامه گفت‌وگوهای قبلی نیست.

وی افزود: بدون شک گفت‌وگوهای پیش‌رو، روی ریل قبلی گفت‌وگوها نخواهد بود و بر اساس منفعت و منافع جمهوری اسلامی و به صورت جدی برگزار خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه گفت‌وگوهای آذرماه ویترینی، حقوقی و روی کاغذ نخواهد بود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این گفت‌وگوها در راستای انتفاع ایران برگزار خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس افزود: در مذاکرات آینده اگر طرف‌های مذاکره جدی باشند ایران هم جدی است و بنا داریم مذاکرات را به صورت برد- برد پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه نباید به هیچ وجه دلخوش به مذاکرات بود، ادامه داد: باید بدانیم که هر چه قدر در این مذاکرات قدرتمند و هماهنگ ظاهر شویم، می‌توانیم امتیازات بیشتری بگیریم، منتهی باید بدانیم که نتیجه‌بخشی مذاکرات نیازمند جدی بودن و انتفاع واقعی ایران که همان رفع تحریم است از این مذاکرات خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان رئیس جمهور تسهیلات بانکی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مصطفی طاهری مذاکرات برجام سفر رئیس جمهور گفت وگوهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • صد و شصت و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رئیس سیا امروز به قاهره بازمی‌گردد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم