Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@10:06:28 GMT

ستاره پرسپولیس یا سردار آزمون؛ کاپیتان کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۵۵۶۲

ستاره پرسپولیس یا سردار آزمون؛ کاپیتان کیست؟

 دریافت کارت زرد توسط علیرضا جهانبخش در بازی با لبنان ومحروم شدن او از بازی با سوریه، دو سوال را در مورد تیم ملی ایجاد کرد. سوال اول این است که کدام بازیکن جانشین او خواهد شد و سوال دوم این است که کدام بازیکن بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست. جواب این دو سوال رابطه تنگاتنگی با هم دارد و جواب اولی می‌تواند معمای دوم را هم حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌های گذشته از وحید امیری به عنوان کاپیتان ایران در بازی با سوریه نام برده شده، بررسی احتمالی، اما نشان می‌دهد امیری شانس کمی برای رسیدن به این افتخار خواهد داشت.

بازگشت کاپیتان‌های قدیمی

محرومیت جهانبخش و بازی ضعیف سامان قدوس که احتمالا به حذف او از ترکیب اصلی خواهد انجامید، حداقل دو بازیکن جدید را به ترکیب اضافه خواهد کرد. با توجه به تغییر پست وحید امیری، احتمالا یک مدافع چپ و یک هافبک یا مهاجم به ترکیب اضافه خواهند شد. احسان حاج‌صفی یا امید نورافکن دو بازیکن کاندیدا برای حضور در پست دفاع چپ هستند. در صورت اضافه شدن احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان اول تیم ملی‏، جواب این سوال به راحتی مشخص خواهد شد.

اگر حاج‌صفی در ترکیب اصلی قرار نگیرد، صحبت‌هایی در خصوص بازی کردن با دو مهاجم و حضور کریم انصاری‌فرد مطرح شده است. در صورتی که دراگان اسکوچیچ این تصمیم ر‏ا بگیرد دیگر گزینه بستن بازوبند هم او خواهد بود.

سردار جلوتر از امیری

در صورت حضور پیدا نکردن این دو بازیکن (احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد) در ترکیب‏، در میان بازیکنان فعلی تیم ملی باید به نام سردار آزمون رسید. در حالی که خیلی‌ها وحید امیری، ستاره پرسپولیس، را گزینه اول بستن بازوبند کاپیتانی می‌دانند، اما بررسی سابقه بازیکنان در تیم ملی نشان می‌دهد که سردار آزمون مدت زمان بیشتری پیراهن تیم ملی را برتن داشته است و در غیاب سه کاپیتان اصلی تیم ملی او باید این وظیفه را برعهده بگیرد. سردار آزمون که در بازی مقابل لبنان با تهییج تیم به بازیکنان و کادرفنی روحیه و اطمینان داد که گل دوم را هم خواهند زد، نشان داد که به تجربه‌ای رسیده که بخواهد این مسئولیت سنگین را برعهده بگیرد. 

فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: وحید امیری سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا