Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست هماهنگی برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه‌های کشور به میزبانی اندیمشک با حضور پیمان جهانگیری فرماندار این شهرستان، سرهنگ موسوی جانشین نیروی انتظامی و تعدادی از مدیران ادارات مربوطه در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

جهانگیری در این نشست، بر انجام پیگیری‌های لازم جهت اسکان تیم‌ها و هرچه باشکوه برگزار شدن این مسابقات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریان متین رئیس اداره ورزش و جوانان وقیطاسی رئیس هیئت کشتی اندیمشک تمامی شرایط برگزاری دور برگشت این مسابقات مهیا است.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه‌های کشتی جمعه ۲۸ آبان به میزبانی تیم سازین سعید اندیمشک در سالن شهید سروندی برگزار می‌شود و با توجه به شرایط کرونایی، این مسابقات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اما پخش آن به صورت زنده و مستقیم از صدا و سیما صورت می‌گیرد.

تیم سازین سعید اندیمشک در گروه (د) مسابقات با تیم‌های امید‌های لرستان، زاگرس سنندج و آریوبرزن بهبهان هم‌گروه است و با ۲ برد و یک باخت در رده دوم جدول مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی ورزش و جوانان دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند