Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفت ماهه نخست سال جاری ۱۶ نفر به دلیل غرق شدگی در استان کرمانشاه فوت کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۱۶ فوتی حوادث غرق شدگی در استان کرمانشاه تعداد ۱۳ نفر در رودخانه، ۲ نفر در دریاچه مصنوعی و سد و یک نفر در کانال‌های آب غرق شده که از این تعداد یک نفر زن و ۱۵ نفر دیگر از غرق‌شدگان مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد در مدت مشابه سال گذشته ۳۱ نفر شامل ۶ نفر زن و ۲۵ مرد در آب‌های استان کرمانشاه غرق شده‌اند و این در حالی است که آمار جان باختگان بر اثر خفگی در آب نسبت به سال گذشته سیر کاهشی داشته است.

خانی بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد جان باختگان ناشی از خفگی در آب‌های آزاد بیشتر اتفاق افتاده است از همشهریان خواهشمندیم از نزدیکی به آب رودخانه‌ها و سدها بپرهیزند.

کد خبر 5352849

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه غرق شدگی غرق شدن ورزش شنا زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا عکس استانها گرگان اردبیل کتاب و کتابخوانی سانحه تصادف استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد