Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش داشتم مقرر شد ورزشگاه پارس برای برگزاری لیگ برتر فوتبال نیز تکمیل شود.

او اضافه کرد: همچنین در خصوص مشکلات سالن شش هزار نفره شیراز و ورزشگاه‌های پنج هزار نفره مرودشت، فسا و استهبان و ۲ هزار نفره خشت کازرون و استخر استهبان بحث و تبادل نظر شد تا هر چه زودتر مشکلات این اماکن ورزشی بر طرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده افزود: ورزشگاه ۵۰ هزارنفری پارس و سالن ۶ هزارنفری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شیراز ۲ پروژه بزرگ ورزشی استان فارس هستند که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افتتاح شده اند.

پیست دوچرخه سواری ورزشگاه پارس همزمان با ساخت این ورزشگاه فنداسیون آن نیز ریخته شد.

ورزشگاه پارس شیراز (میانرود) با ظرفیت ۵۰ هزار تماشاگر که ۲۲ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین شده شد سرانجام ۳۱ فرودین ماه ۹۶ با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان وفت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه ملی و استانی افتتاح شد، اما هم اینک زمین چمن آن برای سومین بار زیر کشت رفت.

همچنین سالن ورزشی ۶ هزار نفری شیراز که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به شیرازدر سال ۱۳۸۷ است که ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ پس از ۱۳ سال با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فارس تکمیل پیست دوچرخه ورزشگاه پارس شیراز ورزشگاه پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت