Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نازنین ملایی در فینال گروه B رقابت‌های روئینگ تک‌نفره زنان در بازی‌های المپیک توکیو با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به عنوان یازدهم دست یافت. این بهترین نتیجه یک روئینگ سوار ایرانی در ادوار المپیک بود. بنا به گفته علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هدف وی و کادر فنی حضور در فینال گروه c بود که نتایج خوب ملایی موجب شد تا وی در جمع ۱۲ نفر برتر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: حضور در بازی‌های المپیک توکیو تجربه خوبی بود و می‌توانستیم پیش از حضور در المپیک اردوها و شرایط بهتری داشته باشیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. در هر صورت خوشحالم از اینکه با همه کم و کاستی‌هایی که داشتیم بهترین نتیجه را در قایقرانی در تمامی این سال‌ها کسب کنم.

قایقرانی المپیکی ایران عنوان کرد: باید دیدگاه مسوولان را نسبت به رشته قایقرانی تغییر دهیم زیرا که قایقرانان توانایی مدال‌آوری‌ زیادی دارند. بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم در پیش است و اگر شرایط خوب پیش برود، سهمیه این بازی‌ها را کسب می‌کنم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین مهم‌ترین رویدادی است که در شهریور ماه شرکت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم به طلای این رقابت‌ها دست یابم. زیرا در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴  اینچئون  به مدال برنز و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به نقره رسیدم و برای طلا وارد بازی‌های هانگژو چین می‌شوم.

ملایی ادامه داد: در ۱۸ آذر باید در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و در ماده تک نفره سبک وزن و سنگین وزن شرکت کنم و در این رقابت‌ها برای کسب چهارمین مدال طلا به مصاف حریفان خواهم رفت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شیوع کرونا می‌توانستیم از سطح و وضعیت تیم‌ها در مسابقات مختلف مطلع شویم اما اکنون به دلیل انتشار این ویروس، کشورها تمرینات و اردوهای خود را پنهانی پیش می‌برند و دیگر ویدیویی از سطح تمرینات خود منتشر نمی‌کنند. در هر صورت الان در رقابت‌های زیادی شرکت نمی‌کنیم تا از شرایط فنی رقیبان و تیم‌ها مطلع شویم.

قایقرانی المپیکی ایران افزود: پیش از بازی‌های المپیک توکیو تصور می‌کردم که این رقابت‌ها سطح پایین‌تری نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشد اما این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد حتی در برخی از ماده‌ها رکوردهای جهانی و المپیکی جابجا شد. در واقع سطح این بازی‌ها فراتر از دیدگاه ما بود و در آن زمان متوجه شدیم که همه تیم‌ها تمرینات خود را به نحو شایسته انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون هم نمی‌توانیم سطح بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش‌بینی کنیم اما ما هم مانند کشورهای دیگر چراغ خاموش تمرین می‌کنیم. نه تنها این بازی‌ها بلکه مسابقات آسیایی و جهانی غیرقابل پیش بینی است.

ملایی درباره مشکلات قایقرانی در ایران گفت: متاسفانه پیست استانداردی نداریم و نسبت به خیلی از کشورها عقب هستیم و زنان و مردان قایقران هم دیده نمی‌شوند زیرا صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی بازتابی از قایقرانی ندارند. به همین دلیل بسیاری از مردم قایقرانی را نمی‌شناسند و تنها در المپیک متوجه می‌شوند که چنین رشته‌ای هم وجود دارد و تا بازی‌های بعدی این رشته از یاد می‌رود.

وی افزود: اگر این ورزش دیده شود، علاقمندان زیادی جذب آن خواهند شد و در صورت حمایت بیشتر از این رشته انگیزه ورزشکاران قایقرانی هم افزایش می‌یابد. اگر شرایط به همین منوال پیش برود، قایقرانی آینده خوبی نخواهد داشت. رفته رفته ورزشکاران این رشته کم می‌شوند. رشته‌ای که در آن حمایت و تبلیغ نباشد از ریشه خشک خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نازنین ملایی قایقرانی تیم ملی روئینگ قایقرانی نازنین ملایی بازی های آسیایی بازی های المپیک رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم

در حساس ترین مقطع فصل، تیم ده روسی فشرده ترین برنامه را در پیش دارد.

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد.

به نقل از رمانیوز؛ دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی گفت:

امروز ما بهتر می توانیم وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنیم. پس از اینکه شرایط همه را ارزیابی کردم، فردا صبح در مورد ترکیب اولیه تصمیم خواهم گرفت. چیزی که می توانم بگویم این است که به نظر نمی رسد مصدومیت برخی بازیکنان جدی باشد.

من به شدت تحت تأثیر عملکرد دیبالا قرار گرفتم؛ او شرایط تیم را درک می کند و در زمین خیلی خوب واکنش نشان می دهد. دیبالا از شکست روز پنجشنبه ناراحت است، اما خود را در آمادگی بدنی فوق العاده ای نگه داشته است.

یوونتوس؟ من واقعا به الگری احترام می گذارم، او هم بازی پدرم بود. به یوونتوس احترام کامل می گذارم، اما ما به امتیازات این بازی برای رسیدن به لیگ قهرمانان نیاز داریم و من مطمئن هستم که هواداران به ما کمک خواهند کرد تا مانند همیشه جلو برویم. ما در این 4-5 بازی آینده به کمک آنها نیاز داریم.

لورکوزن؟ بازی در زمین لورکوزن حتی دشوارتر خواهد بود. کار سختی داریم اما غیرممکن نیست. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. در بازی برگشت اگر گل اول را بزنیم، چه کسی می داند در ادامه چه می شود... لورکوزن بسیار قوی است، مربی آنها عالی است، اما در نیم ساعت اول دیدیم که رم بهتر بازی می‌کند. گل اول اوضاع را تغییر داد اما پس از آن هم موقعیت هایی داشتیم. من به عملکرد تیمم افتخار می کنم، به همه از جمله کسانی که اشتباه کردند، افتخار می کنم.

ما نیز می توانیم مدل بایرلورکوزن را تقلید کنیم، من دیروز در مورد آن با مدیران و مالکان باشگاه صحبت کردم. برخی از ویژگی های تیمی که آلونسو دارد، مواردی است که من نیز در تابستان درخواست خواهم کرد. من می خواهم که ما اینطور بازی کنیم.

من اکنون از پسرانم می خواهم که در این چند بازی باقیمانده تلاش بیشتری کنند. آنها باورنکردنی بوده اند. در ماه ژوئن ارزیابی هایی را در رابطه با بازار انجام خواهیم داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول