Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، هنگامه پروین در نشست ستاد کرونای کرونا شهرستان خرمشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: میزان واکسیناسیون در واحدهای صنعتی در خرمشهر مطلوب بوده به نحوی که از تمام واحدهای صنعتی مستقر در سایت صنعتی خرمشهر تنها ۸ شرکت درصد واکسیناسیون در آنها از ۷۰ درصد بالاتر نرفته است اما میزان پوشش واکسیناسیون در روستاها به نسبت مناطق شهری کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با هماهنگی ۲ بخشدار، ناوگان حمل و نقل عمومی خرمشهر برای اجرای طرح خانه به خانه فراهم شده است هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی و آموزش است که توسط دهیاران انجام می شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در این نشست گفت: در حوزه واکسیناسیون ۶۹ درصد جامعه دانش‌آموزی و ۶۸ درصد حوزه شهری واکسینه شده اند.

نادر عمید زاده ملزم کردن کارکنان دولت به تزریق واکسن را یادآور شد و افزود: دستگاه های اجرایی بنا به دستور ستاد کرونا باید واکسینه شده باشند که در غیر این صورت از حضور پرسنل جلوگیری می شود.

او در خصوص تزریق نکردن واکسن نیز گفت:کارفرما می تواند به استناد بند قانونی مانع حضور فرد واکسینه نشده در فضای کارگاه و یا واحد تولیدی شوند.

رئیس اتاق اصناف برگزاری جلسات توجیه واحد خبر داد و ادامه داد: تمام جلسات با محوریت ویروس کرونا برگزار می شود و تمام واحد‌های صنفی توجیه شده لند.

او در ادامه گفت: در بحث فروشگاه خاص و بزرگ و فروشگاه چند منظوره از ۱۳۴ نفر تنها ۵ نفر واکسینه نشده اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است