Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شاهین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مجموعه هلدینگ اشتغال با همکاری دفتر کارآفرینی ایده‌کاران در فرهنگ‌سرای شهرکرد افتتاح شد، گفت: 20 راهبر تخصصی در حوزه کارآفرینی، شتاب‌دهندگی، ایجاد فضای کار مناسب، کافه کارآفرینی، کاریابی داخلی و خارجی، آموزش و توانمندسازی در تمام رشته‌ها در این هلدینگ فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلدینگ اشتغال ایده‌کاران چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه اصلی این هلدینگ ایجاد مدرسه کسب و کار ویژه نوجوانان است که قرار است نخبگان را جذب کنیم تا آموزش‌های لازم را ببینند و بعد از چهار سال تبدیل به چهره‌های بین‌المللی شوند و در ایران و خارج از کشور کار کنند.

ظرفیت پذیرش 40 دانش‌آموز در مدرسه کسب‌وکار

وی با بیان اینکه این مدرسه ظرفیت پذیرش 40 دانش‌آموز را دارد، ادامه داد: مربیان این مدرسه را خودمان تربیت می‌کنیم زیراکه ما افرادی را برای پرورش نخبگان نیاز داریم و باید بر علم روز در حوزه‌های هوش مصنوعی، زبان انگلیسی، طراحی سایت و ... مسلط باشند.

شاهین بیان کرد: شناسایی نخبگان پروسه زمان‌بری است که بعد از تست و ارزیابی آزمون مقدماتی را پشت سر می‌گذارند و سپس وارد آموزش می‌شوند و 2 سال همراه درس حرفه نیز می‌آموزند و بعد از این 2 سال فقط پروژه اجرا می‌کنند و در نهایت وارد فضای کاری بین‌المللی می‌شوند.

مدیرعامل هلدینگ اشتغال ادامه داد: در این هلدینگ دپارتمان‌های مختلفی از جمله گردشگری، زمین‌شناسی، اکتشافات مواد معدنی، صنایع مهندسی، علوم تغذیه‌ای و کارآفرینی در غذا و نوشیدنی، مشاوره و روانشناسی، مشاوره اشتغال، علوم ورزشی و... وجود دارد که افرادی که بخواهند در این حوزه‌ها کارآفرینی کنند مشاوره‌های لازم را دریافت می‌کنند.

مجموعه‌های راکد آسیب‌شناسی می‌شوند

وی افزود: حتی مشاغلی که معضل فروش و راندمان ضعیف دارند آسیب‌شناسی می‌شوند و برایشان برنامه‌نویسی می‌کنیم تا مجموعه راکد به سوددهی برسد.

شاهین بیان کرد: افرادی که دنبال کار هستند و یا سرمایه دارند و نمی‌دانند در چه حرفه‌ای موفق‌تر خواهند بود استعدادیابی می‌شوند و به صورت محیطی در شرایط کار قرار می‌گیرند تا خروجی این مشاوره‌ها بازار کار شود.

افراد به سمت اهدافشان سوق داده می‌شوند

مدیرعامل هلدینگ اشتغال با بیان اینکه حتی افرادی که می‌خواهند در این مجموعه کار کنند نیز آموزش می‌بینند و مدرک معتبر دریافت می‌کنند، گفت: افرادی که قصد تحصیل دارند نیز مورد آینده‌پژوهی قرار می‌گیرند تا دریابند که زندگی فردیشان مناسب کدام رشته است و پرونده روانشناسی، شغلی و تحصیلی برایشان آماده می‌شود و به سمت هدف سوق داده می‌شوند.

وی در پایان افزود: 22 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کنم و به عنوان بهترین کاریاب استان اصفهان شناخته شدم و با انواع کسب‌وکارها و کارآفرینان آشنا شدم و از فعالان هم استانی در این حوزه‌ها کمک گرفتم تا هلدینگ اشتغال برای نوجوانان استان تشکیل دهم ولی اگر کسی شرایط کار در این استان را ندارد می‌تواند از ظرفیت‌های شغلی استان اصفهان استفاده کند.

شاهین ادامه داد: شناسایی، مشاوره، کشف استعداد، ایجاد فضای مناسب کار و راهنمایی اشتغال مراحلی هستند که افراد در زمینه‌های فروش، صادرات، اشتغال، تحصیل و ... دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا شاهین چهارمحال وبختیاری مدرسه کسب وکار هلدینگ اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند