Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:55:36 GMT

۲۵۰ کودک بهزیستی زنجان نیازمند حامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۰۰۰

۲۵۰ کودک بهزیستی زنجان نیازمند حامی هستند

محمد محمدی قیداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح حامی با هماهنگی دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و همکاری خیرین اجرا می شود و خیرین می توانند با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به ماهیت طرح حامی، به لحاظ ایجادارتباط مستقیم خیرین با مددجویان و مشاهده مشکلات موجود و همچنین اثربخشی کمکهای صورت گرفته، استقبال از این طرح در استان درحال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول همچنین با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیرین جمع آوری شده است، گفت: این مبالغ  به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی جمع آوری و جهت کمک هزینه درمان، معیشت، تحصیل، اشتغال، تامین جهیزیه و غیره مددجویان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اهدا کمک های خیرین بصورت نقدی غیرنقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی بوده است، اظهار داشت: طی شش ماهه اول امسال بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی، نزدیک به هشت میلیارد تومان غیرنقدی و بیش از یک میلیارد و چهار میلیون تومان کمک خدماتی به بهزیستی رسیده است.

 این مسوول با اشاره به ثبت ۲۵۰ متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه توسط مددجویان تحت پوش  استان خاطرنشان کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه جزو درخواست های بهزیستی در سفر رییس جمهوری اعلام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۰ هزارو ۵۴۰ مددجو تحت پوشش بهزیستی استان هستند نیزاضافه کرد: این تعداد ۲۹ هزارو ۷۷۱ خانوار را شامل می‌شود که حدود ۱۵ هزار از مددجویان مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

برچسب‌ها خرید جهیزیه مشارکت های مردمی زنجان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرید جهیزیه مشارکت های مردمی زنجان خرید جهیزیه مشارکت های مردمی زنجان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار